Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 35  
Vaša otázka: Heslá = "predajne diskontné"
  1. KVARDA, František. Mieri k nám ruský ultralacný obchod. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 1, s. 34.
    článok

    článok

  2. RAŠEVOVÁ, Kristína. Samoobsluhy posilnia svoje pozície : ozveny Samošky 2015. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, november-december 2015, roč. 5, č. 26, s. P6-P8.
    článok

    článok

  3. Nad tradičnými reťazcami víťazia diskonty. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 4, s. 23.
    článok

    článok

  4. RAŠEVOVÁ, Kristína. Kúpyschopnosť obyvateľstva neporastie. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, máj/jún 2013, roč. 3, č. 11, s. 6-7.
    článok

    článok

  5. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vývojové trendy obchodných podnikov a ich prejavy v súčasnom svetovom obchode. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 111-117. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  6. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Pred poklesom chráni sila. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2009. ISSN 1335-2008, jún 2009, roč. 14, č. 6, s. 12-13.
    článok

    článok

  7. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Kríza nahráva diskontom. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2008. ISSN 1335-2008, december 2008, roč. 13, č. 12, s. 20.
    článok

    článok

  8. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Diskonty rastú najrýchlejšie. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2008. ISSN 1335-2008, október 2008, roč. 13, č. 10, s. 16-17.
    článok

    článok

  9. CABAL, Pavel. Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315, únor 2008, roč. 12, č. 2, s. 44-45.
    článok

    článok

  10. MEDŇANSKÝ, Ladislav. Analýza maloobchodu, maloobchodných reťazcov a maloobchodných formátov v strednej Európe so zameraním na Slovensko, Česko, Maďarsko a Poľsko. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 251-256.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.