Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 151  
Vaša otázka: Heslá = "preferencie spotrebiteľské"
  1. Silnie postavenie privátnych značiek. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 3, s. 42-43.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF168.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. Nazeleno myslia najmä mladí. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
    článok

    článok

  3. KAPITÁN, Peter. Bez pečenia a alkoholu sviatky nebudú. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
    článok

    článok

  4. Najobľúbenejšou tabuľkovou čokoládou je mliečna. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 8, s. 41.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené70.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. Mäsové výrobky a konzervy v nákupoch domácností. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 8, s. 38-39.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené581.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. Zákazníci preferujú funkčné a ekologické obaly. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 8, s. 30.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené120.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. Lídrami kategórie sú chlieb a rožky. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 6, s. 38.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené75.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. Najviac míňame na sýtené nealko. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 4, s. 34-35.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF112.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  9. KAPITÁN, Peter. Tabak vstupuje do novej éry. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
    článok

    článok

  10. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Káva zvyšuje komfort nakupovania. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.