Výsledky vyhľadávania
- ŠNAJDROVÁ, Adéla. Overview of Visual Smog Initiatives in Selected Locations around the World. In Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. - Praha : Newton College, 2024. ISSN 1801-7118, 2024, roč. 20, č. 1, s. 18-34.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.3 MB verejne dostupné - KOPČÁKOVÁ, Janka - BOLTUN, Erik. Značka ako súčasť marketingovej stratégie. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5188-5, s. 5-17.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 519.1 KB dostupné po prihlásení - KOVÁČ, Juraj - MALEGA, Peter - HRYTSANIUK, Olha. Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094, 2023, č. 47, s. 27-29.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 380.6 KB verejne dostupné - GRUBER, David. Zlatá kniha komunikace. 9. vydání. [Praha] : Nakladatelství Gruber-TDP, 2023. 280 s. ISBN 978-80-85624-33-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- PLAMÍNEK, Jiří. Komunikace a prezentace : umění mluvit, slyšet a rozumět. 3. aktualizované a rozšířené vydání. Praha : GRADA, 2023. 204 s. ISBN 978-80-247-0432-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- POTOČNIK TOPLER, Jasna - ŠPINDLER, Tomi - PREVOLŠEK, Boris. The Role of Perception in Sustainable Tourism Management: The Case of Berlin. In Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2022. ISSN 1804-252X, 2022, roč. 13, č. 2, s. 27-38.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 876.1 KB dostupné po prihlásení - BAAIJ, Marc G. An Introduction to Management Consultancy. 2nd Edition. London : SAGE, 2022. 358 s. ISBN 978-1-5297-5842-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- COOMBS, Danielle Sarver. The Consumer Insights Handbook : Unlocking Audience Research Methods. Lanham : Rowman & Littlefield, 2022. 221 s. ISBN 978-1-5381-4552-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- BOOTH, Andrew - SUTTON, Anthea - CLOWES, Mark. Systematic Approaches to a Successful Literature Review. 3rd Edition. London : SAGE, 2022. 389 s. ISBN 978-1-5297-1184-4. [Počet ex. : 5, z toho voľných 0, prezenčne 5]
- MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Vybrané prostriedky komunikácie v práci sprievodcu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2021. ISSN 1804-3836, 2021, roč. 12, č. 1, s. 65-72.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 407.3 KB dostupné po prihlásení