Výsledky vyhľadávania

  1. LACKOVÁ, Alica - ZSAPKOVÁ, Eleonóra. New Products and Their Launching on the Food Market. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 110-134 [1,28 AH]. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok


  2. Ekonomika, management a inovace v chemickém a potravinářském průmyslu. Mezinárodní vědecká konference. Ekonomika, management a inovace v chemickém a potravinářském průmyslu : sborník mezinárodní vědecké konference : Praha, 9.-10.11.2017 [elektronický zdroj]. 1. vydání. Praha : Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, 2018. online 138 s. ISBN 978-80-7592-014-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  3. Agricultural economics. - Spracovaný v EKO-INDEX, Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. Prague : Czech academy of agricultural sciences. 12x ročne. ISSN 0139-570X. Dostupné na : http://www.agriculturejournals.cz/web/agricecon.htm?type=intro
    časopis

    časopis


  4. CHRASTINOVÁ, Zuzana - ADAM, Štefan - BELEŠOVÁ, Svetlana. Ekonomické aspekty poľnohospodárstva a potravinárstva. In Ekonomika poľnohospodárstva : vedecké periodikum k otázkam agrárnej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2018. ISSN 1338-6336, 2018, roč. 18, č. 1, s. 5-34.
    článok

    článok


  5. Potravinári a reťazce spolu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 2, s. 6.
    článok

    článok


  6. MATOŠKOVÁ, Dagmar - GÁLIK, Jozef. Konkurencieschopnosť slovenských potravinárskych výrobkov. In Ekonomika poľnohospodárstva : vedecké periodikum k otázkam agrárnej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2018. ISSN 1335-6186, 2018, roč. 18, č. 2, s. 33-50.
    článok

    článok


  7. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Spotreba a podpora predaja domácich potravín na Slovensku. In Stav a perspektívy systémov manažérstva ako konkurenčná výhoda : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4445-0, s. 55-63 CD-ROM. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok


  8. SZABO, Ľuboslav - ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Potravinársky priemysel SR a jeho vývojové trendy v kontexte EÚ. In Inovatívne prístupy v manažmente a ich vplyv na konkurencieschopnosť a úspešnosť podnikov v podmienkach globalizujúcej sa ekonomiky : recenzovaný zborník vedeckých statí. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2018. ISBN 978-80-7556-034-6, s. 14-26 CD-ROM. VEGA 1/0109/17.
    článok

    článok


  9. KRNÁČOVÁ, Paulína. The Food Brands in the Context of Sales Promotion of Slovak Foods. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 135-166 [1,50 AH]. Projekt 2017-1-CZ01-KA203-035428 MIECAT.
    článok

    článok


  10. NADIR-OGLYALISHOV, Gamid. Vplyv dohody združenia EÚ o činnosti medzinárodných spoločností pri výrobe potravín. In Actual Problems of Economics : peer-reviewed journal. - Kiev : National Academy of Management, 2017. ISSN 1993-6788, 2017, no. 11, pp. 4-11.
    článok

    článok