Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Heslá = "prieskum marketingový"
  1. SOBKOVÁ, Martina. Hlavním kanálem je televize a skrze aplikaci sa začíná prodávat. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2020. ISSN 1212-4273, 2020, roč. 27, č. 1, s. 30-31.
    článok

    článok

  2. HLAVATÝ, Ivan. Marketingové aspekty využitia sociálnych médií inštitúciami vysokého školstva na Slovensku. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 51-59 online.
    článok

    článok

  3. BROUČKOVÁ, Iveta - JADERNÁ, Eva. Promotion of Products in Retro-designed Packaging. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 1, s. 12-22.
    článok

    článok

  4. ČUKANOVÁ, Miroslava - PIRKOVSKÁ, Alena. Tradície a zvyky v cestovnom ruchu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 1, s. 7-13 online.
    článok

    článok

  5. HAVÍŘ, David. Building Competitive Advantage throug Customer Experience Management. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X, 2019, roč. 19, č. 2, s. 28-41.
    článok

    článok

  6. MAIEROVÁ, Eva. Marketing. In Economic Concepts and Idioms in English Business Communication. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019. ISBN 978-80-7556-060-5, s. 97-114, [1 AH].
    článok

    článok

  7. DRÁBIK, Henrich. Vysoké školy a ich postoj k spolupráci s hospodárskou praxou. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 1337-9313, 2018, roč. 10, č. 1, s. 14-25.
    článok

    článok

  8. ŠIMONIDESOVÁ, Milena - GUNDOVÁ, Petra. Význam blogu v marketingovej komunikácii. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2018. ISSN 1212-415X, 2018, roč. 18, č. 3, s. 77-87.
    článok

    článok

  9. HASPROVÁ, Mária - OLEJÁROVÁ, Petra. Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 33-40 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. STANKOVÁ, Monika. Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov. In MERKÚR 2018. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4554-9, s. 168-182 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.