Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 418  
Vaša otázka: Heslá = "prieskum trhu"
  1. KORCSMÁROS, Enikö - KINCZEROVÁ, Adriana. The Role of Customer Orientation in the Operation of SMEs. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 0323-262X, 2023, roč. 52, č. 2, s. 72-80.
    článok

    článok

  2. TREMBOŠOVÁ, Miroslava - FORGÁČ, Pavel. Demasifikácia maloobchodnej siete mesta Nitra. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2022. ISSN 1337-9453, 2022, roč. 26, č. 1, s. 28-40.
    článok

    článok

  3. HULA, Róbert. Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X, 2022, roč. 51, č. 2, s. 105-128. I-22-107-00.
    článok

    článok

  4. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-0-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  5. REHÁK, Róbert. Aktuálny stav elektromobility v Slovenskej republike – postoj spotrebiteľov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 1339-3081, 2021, roč. 14, č. 1, s. 94-109 online. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  6. SEBERÍNI, Andrea. Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 235 s. ISBN 978-80-557-1896-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. 1. vydanie. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-7-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. UHLIAR, Miroslav. Porovnanie kategorizácie predikčnými modelmi a legislatívnej kategorizácie u podnikov kreatívneho odvetvia na Slovensku – aplikácia na odvetvie reklama a prieskum trhu a verejnej mienky. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 86-96 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  9. KRÁTKA, Zuzana. Liquidity Risk Management of Insurance Companies. In Fakulta hospodárskej informatiky EU. Katedra matematiky a aktuárstva. Aktuárska veda v teórii a v praxi 2020 : recenzovaný monografický zborník vedeckých prác: Reviewed Collection of Resarch Papers. - Brno : H.R.G. spol. s r.o., 2020. ISBN 978-80-88320-36-4, s. 64-73. VEGA 1/0647/19.
    článok

    článok

  10. KISSOVÁ, Jana - DUBCOVÁ, Gabriela. Vývoj a zhodnotenie koncentrácie vo vybranej oblasti sieťového odvetvia. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 282-291 online. VEGA 1/0368/18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.