Výsledky vyhľadávania

  1. Media Journal : vedecký magazín o médiách a spoločnosti. Bratislava : Paneurópska vysoká škola. 2x ročne. ISSN 1339-5246. Dostupné na : http://www.paneurouni.com/veda/vedecke-casopisy/global-media-journal/
    časopis

    časopis


  2. KOLLÁROVÁ, Zuzana. Investovanie do športových hviezd sa firmám vyplatí : Spojenie so značkou Peter Sagan funguje v Telekome aj pri predaji kuchynských spotrebičov. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 14. decembra 2017, roč. 27, č. 50-51, s. 25-27.
    článok

    článok


  3. TVARDZÍK, Jozef. Na čom zarába slovenský hip hop. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 20. júla 2017, roč. 27, č. 29-30, s. 22-25.
    článok

    článok


  4. POLÁŠ, Martin. Ľudia od reklamy utekajú. Ako to zmeniť. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 13. júla 2017, roč. 27, č. 28, s. 46-47.
    článok

    článok


  5. NEJEDLÝ, Tomáš. Duálne vzdelávanie má problém. Študentom a školám sa doň nechce. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 22. júna 2017, roč. 27, č. 25.
    článok

    článok


  6. HORVÁTHOVÁ, Jarmila. Slovenskému turizmu v porovnaní so susedmi toho ešte veľa chýba. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 23. marca 2017, roč. 27, č. 12, s. 38-41.
    článok

    článok


  7. ORAVCOVÁ, Martina. Reklama a propagácia z pohľadu dane z príjmov. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1335-0897, 2017, roč. 22, č. 1, s. 66-79.
    článok

    článok


  8. KROFIÁNOVÁ, Daniela. Význam a potenciál in-store komunikace pohledu maloobchodu. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622, 2017, roč. 27, č. 4, s. 8-11.
    článok

    článok


  9. MIKLOŠÍK, Andrej - HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Influencing consumer decision-making in the mHealth sector - a Slovakia and Australia study. In Melbourne international business and social science research conference 2017 [MIBSRC 2017]. Proceedings of Melbourne international business and social science research conference 2017 [MIBSRC 2017] : Melbourne, 28-30 october, 2017. - Melbourne : Australian academy of business leadership, 2017. ISBN 978-0-9946029-7-8, p. 36.
    článok

    článok


  10. HREHOVČÍKOVÁ, Silvia. Marketingový mix podniku. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, špec. vydanie 2017, roč. 7, č. 3, s. 28-35 online.
    článok

    článok