Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 905  
Vaša otázka: Heslá = "propagácia"
  1. Slová sú slová a činy sú činy. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 3, s. 11.
    článok

    článok

  2. ŠTRBOVÁ, Edita. Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend? In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622, 2021, roč. 31, č. 3, s. 22-23.
    článok

    článok

  3. SEBERÍNI, Andrea. Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 235 s. ISBN 978-80-557-1896-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. EGER, Ludvík - KOMÁRKOVÁ, Lenka - ZÁKRUŽNÁ, Veronika. Perceptions of Personalization in Company-consumer Interactions on Social Network: Experiment Conducted in the Czech Republic. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609, 2021, roč. 24, č. 2, pp. 153-170.
    článok

    článok

  5. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Letáky nepovedali posledné slovo. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 56, (2020.
    článok

    článok

  6. BRNOVÁ, Miroslava. Sponzorské a reklama z pohľadu ZDP. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2020. ISSN 1335-1583, 2020, roč. 25, č. 10, s. 135-142.
    článok

    článok

  7. VYSEKALOVÁ, Jitka. Češi a reklama 2020. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 1, s. 6-9.
    článok

    článok

  8. NOVÁK, Vít. Motivace týmů na dálku je klíčový úkol. In Moderní řízení. - Praha : Economia, 2020. ISSN 0026-8720, 2020, roč. 55, č. 3, s. 58-89.
    článok

    článok

  9. FRIED, Jason - HANSSON, David. Reštart. Preklad: Milan Kopecký. Bratislava : AKTUELL, 2020. 263 s. ISBN 978-80-89873-16-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. Promotion and Marketing Communications. 1st Edition. London : IntechOpen, 2020. 193 s. ISBN 978-1-83880-227-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.