Výsledky vyhľadávania

  1. Media Journal : vedecký magazín o médiách a spoločnosti. Bratislava : Paneurópska vysoká škola. 2x ročne. ISSN 1339-5246. Dostupné na : http://www.paneurouni.com/veda/vedecke-casopisy/global-media-journal/
    časopis

    časopis


  2. Global media journal [elektronický zdroj]. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy. 2x ročne. Dostupné na : <http://www.paneurouni.com/veda/vedecke-casopisy/global-media-journal/> ISSN 1339-5246.
    časopis

    časopis


  3. PETROVICKÁ, Iveta. Reklama, náklady na reprezentáciu, sponzorstvo. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 66-85.
    článok

    článok


  4. SCHLOSSEROVÁ, Zuzana. Obsah a vizuálne prvky printovej reklamy vo farmaceutickom priemysle na Slovensku v súčasnosti. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 52-59.
    článok

    článok


  5. RAŠEVOVÁ, Kristína. Chýbajú kvalitní sales promotéri. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 9-10/18, č. 43, (2018.
    článok

    článok


  6. ŠEFČÍKOVÁ, Denisa. Internetový marketing: propagácia prostredníctvom sociálnej siete. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 1, s. 119-124 online.
    článok

    článok


  7. KITSA, Mariana - MUDRA, Iryna. Social Media Tools for Tv Programmes Promotion. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X, 2018, vol. 9, no. 2, pp. 56-73.
    článok

    článok


  8. KADEKOVÁ, Zdenka - HOLIENČINOVÁ, Mária. Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X, 2018, vol. 9, no. 2, pp. 90-105.
    článok

    článok


  9. LOYDLOVÁ, Miroslava. Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi. In Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. - Banská Bystrica : Belianum, 2018. ISBN 978-80-557-1452-3, s. 149-161.
    článok

    článok


  10. MIKLOŠÍK, Andrej - HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Promotion of mHealth Applications in Search Engines - A Study of Australia and Slovakia. In Australian Academy of Business and Economics Review. - Sydney : Australian Academy of Business Leadership. ISSN 2205-6726, 2018, vol. 4, no. 2, pp. 103-111 online. VEGA 1/0637/17.
    článok

    článok