Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 30  
Vaša otázka: Heslá = "prostriedky audiovizuálne"
  1. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. PASIAR, Ladislav. Prezentačné zručnosti. Recenzenti: Andrea Čonková, Martin Droščák. 1.vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 99 s. [7,232 AH]. ISBN 978-80-225-4812-0. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  3. MAAROVÁ, Iveta - SMOLEŇOVÁ, Elena. Film a televízia ako podporný prostriedok pri vyučovaní cudzích jazykov. In Moderné stratégie vo vyučovaní cudzích jazykov na vysokých školách. - Praha : Machiavelli Press, 2019. ISBN 978-80-88147-09-1, s. 67-81 [1 AH].
    článok

    článok

  4. HAGAROVÁ, Ráchel. Videoobhliadky - interaktívne online obhliadky nehnuteľností. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 177-178. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok

  5. ŠTEFANCOVÁ, Viera. Proces individualizácie a metódy vytvárania spoločensklých typov vo fikcii. In Author - Vision - Boundaries - Television. Author - Vision - Boundaries - Television : monografia. - Bratislava : Vysoká škola múzických umení v Bratislave, 2015. ISBN 978-80-89439-69-0, s. 199-216.
    článok

    článok

  6. ŽJAK, Jana. Obraz 3D televízie. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 76-82.
    článok

    článok

  7. MATIS, Ján. Media and society. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 658-667.
    článok

    článok

  8. URBAN, Jindřich. Vybrané aspekty působení médií v globalizované ekonomice a význam mediální gramotnosti. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků zo [VII. ročníku] mezinárodní vědecké konference : Znojmo [22. - 23. 11. 2012]. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2012. ISBN 978-80-87314-29-6, s. 259-272.
    článok

    článok

  9. LANCOŠOVÁ, Viktória. Rómovia a ich obraz v médiách. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Hradec Králové, 12.-16.12.2011. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2011. ISBN 978-80-904877-7-2, s. 2214-2223.
    článok

    článok

  10. STRADIOTOVÁ, Eva. Audioblog vo výučbe cudzích jazykov. In Fórum cudzích jazykov : časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov. - [Sládkovičovo] : Ústav jazykov a odbornej komunikácie, Vysoká škola Visegrádu v Sládkovičove, 2010. ISSN 1337-9321, 2010, roč. 2, č. 4, s. 41-49.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.