Výsledky vyhľadávania
- PLECHOVÁ, Zuzana. Impact of Covid-19 on Restaurant and Travel Businesses Wellbeing. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 223-236.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 305.4 KB verejne dostupné - MAAS, Maximilian. Home Office as a Result of the Covid-19 Pandemic and its Implications for the Sales Strategies of the German Hospitality Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, s. 138-152.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 465.8 KB verejne dostupné - GÁLL, Jozef. Effective Product Portfolio Management: Application of the Menu Engineering Method in the Selected Company. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 1, s. 15-27. VEGA 1/0064/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 469.2 KB dostupné po prihlásení - PELLEŠOVÁ, Pavlína et al. Product Innovation in a Hotel Restaurant: a Customer Research Case Study. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 1, s. 75-85.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 277.7 KB dostupné po prihlásení - KOPČANOVÁ, Anna. Drogéria Rossmann nevylúčila expanziu na Slovensko. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 5, s. 14-16.
- BŘEZINOVÁ, Monika. Factors Affecting the Comunication Mix of Small Businesses in the Selected Industry. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 3, s. 17-24.
- KAJZAR, Patrik - MURA, Ladislav. Survey of Consumer Behaviour in Selected International Catering Establishments in Czechia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X, 2023, vol. 14, no. 2, pp. 196-208.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 737.1 KB verejne dostupné - LISÁ, Lea. Divný Janko. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. jeseň, s. 64-65.
- KONEČNÝ, Zdeněk - JEŘÁBEK, Tomáš. Capital to Labour Ratio Based on the Corporate Life Cycle: Evidence from Czech Hospitality Enterprises. In Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2022. ISSN 1804-252X, 2022, roč. 13, č. 2, s. 9-17.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 694.6 KB dostupné po prihlásení - KRAMÁROVÁ, Helena. Viete správne prestierať? In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. zima, s. 72-75.