Výsledky vyhľadávania
- Z Biedronky strach nemáme. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
- Preferujeme kvalitné slovenské potraviny. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 3, s. 6-11.
- Prinesieme vlastné značky aj vernostný program. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- UHRÁKOVÁ, Petra. Nákupný gigant pri Dunaji je realitou. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 3, s. 18-21.
- KOPČANOVÁ, Anna. Drogéria Rossmann nevylúčila expanziu na Slovensko. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 5, s. 14-16.
- KITA, Pavol et al. Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2023, vol. 27, no. 1, pp. 133-147. VEGA 1/0012/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 446.6 KB verejne dostupné - Predávame 70 percent slovenských potravín. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 74, (2023.
- Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 70, (2023.
- JANIGA, Ivan. Obľúbené diskonty majú konkurenciu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 2, s. 16-17.
- GARAI, Tomáš. Zákaz nedeľného predaja môže nakopnúť spoluprácu s čerpačkami. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 2, s. 18-19.