Výsledky vyhľadávania
- MINTÁL, Ján. Reklama a propagácia. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2025. ISSN 1337-060X, 2025, roč. 20, č. 5-6, s. 71-73.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 508.3 KB dostupné po prihlásení - VOZÁR, Jozef. [Nekalá súťaž. Generálna klauzula, menej tradičné prípady a zahraničné právne úpravy]. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2025. ISSN 1339-5564, 2025, roč. 29, č. 1, s. 82-83. Recenzia na: Nekalá súťaž. Generálna klauzula, menej tradičné prípady a zahraničné právne úpravy / Ľubomír Zlocha, Jana Strémy. - Bratislava : C. H. Beck SK, 2024. - ISBN 978-80-8232-043-8.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 529.3 KB verejne dostupné - VESELÁ, Denisa - DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. The Importance of Loyalty Programs in CRM. In Perspectives : Journal on Economic and Social Issues. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. ISSN 1339-8245, 2025, vol. 11, no. 1, pp. 36-50. VEGA 1/0110/24, IGMP I-25 103-00.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 825.7 KB verejne dostupné - Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : MAFRA. 12x ročne. ISSN 1335-2016. Dostupné na : https://strategie.sk
- STOVÍČEK, Filip. Implementation of Industry 4.0 Elements in Selected Service Sectors. In Current Trends in Business Administration 2025: Innovative Strategies and Sustainable Growth in the Energy Sector. Scientific Seminar. Current Trends in Business Administration 2025 : Innovative Strategies and Sustainable Growth in the Energy Sector. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2025. ISBN 978-80-225-5230-1, pp. 181-187. VEGA 1/0662/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 539.3 KB dostupné po prihlásení - ŠÍDLOVÁ, Věra. Budoucnost je hybridní: kombinace výzkumu a analýzy AI při testování kreativity s cílem maximalizovat její efektivitu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 1, s. 12-13.
- VEČEŘOVÁ, Veronika. Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce? In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 12-13.
- JURIŠOVÁ, Simona. Príjmy z reklám určených na charitatívne účely od 1. 1. 2024. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2024. ISSN 1336-426X, 2024, roč. 21, č. 10, s. 30-35.
- BALAŠČÁKOVÁ, Simona - POPOVIČOVÁ, Dominika - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates. In International Scientific Conference of Doctoral Students. 11. Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 30th May 2024. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2024. ISBN 978-80-553-3842-2, pp. 56-61. VEGA 1/0064/23, VEGA 1/0392/23, KEGA 030EU-4/2022.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 548 KB dostupné po prihlásení - KUKURA, Marek - JANKOVIČ, Michal - ŠÁŠKY, Michael. Readiness of Interest Groups to Transition to the Application of Neuromarketing in the Context of Creating Advertising Content. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 186-196. VEGA 1/0354/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 611.1 KB dostupné po prihlásení