Výsledky vyhľadávania

  1. CORR, Philip - PLAGNOL, Anke. Behavioral Economics : The Basics. Abingdon : Routledge, 2019. 249 s. The Basics. ISBN 978-1-138-22891-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]

  2. Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : MAFRA. 12x ročne. ISSN 1335-2016. Dostupné na : http://www.strategie.sk
    časopis

    časopis


  3. KRČMÁRIK, Radovan - ORGONÁŠ, Jozef. Svet pozná aj slovenské značky, tvrdí odborník. In Pravda. - Bratislava : PEREX, 2018. ISSN 1335-4051, 21. júna 2018, roč. 28, č. 142, s. 20.
    článok

    článok


  4. LINHART, Zdeněk. Test obratu postoje diváka vlivem právě shlédnuté reklamy. In Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu [elektronický zdroj]. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2018. ISSN 1804-4166, 2018, roč. 9, č. 1, s. 21-36.
    článok

    článok


  5. KINAL, Jarosław. Modern Models of Radio Broadcasting as an Example of the Formatting of Emission Panels. In European Scientific Journal : Peer-reviewed Mega Journal [elektronický zdroj]. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. February, pp. 212-220.
    článok

    článok


  6. FRENKEL, Marcin. Freedom of the Press Under Attack in Poland: Self-Censorship, Legal and Political Restrictions. In 4Liberty.eu Review [elektronický zdroj]. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2017. ISSN 2391-7083, 2018, no. 8, pp. 20-33.
    článok

    článok


  7. ORAVCOVÁ, Martina. Reklama v účtovníctve a zákone o dani z príjmov. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1336-426X, 2018, roč. 15, č. 9, s. 48-57.
    článok

    článok


  8. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko, [elektronický zdroj]. Recenzenti: Katarína Fichnová, Dagmar Inštitorisová, Milan Džupina ...[et al.]. 1. vydanie. Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. CD-ROM 59 s. KEGA 008UMB-4/2015, VEGA 1/0216/15. ISBN 978-80-558-1315-8.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  9. PETROVICKÁ, Iveta. Reklama, náklady na reprezentáciu, sponzorstvo. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 66-85.
    článok

    článok


  10. HOMMEROVÁ, Dita - FIALA, Michal. Bluetooth marketing. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622, 2018, roč. 28, č. 3, s. 10-11.
    článok

    článok