Výsledky vyhľadávania

  1. Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : MAFRA. 12x ročne. ISSN 1335-2016. Dostupné na : http://www.strategie.sk
    časopis

    časopis

  2. JAROSSOVÁ, Malgorzata A. - GORDANOVÁ, Jana. Folk Motifs as a New trend in Foods and Beverages Packaging Design. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 34-47 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  3. JANOŠKOVÁ, Katarína. Podnikateľská etika. Recenzenti: Helena Janotová, Jana Klieštiková. 1. vydanie. Žilina : EDIS-vydavateľské centrum ŽU, 2019. 113 s. ISBN 978-80-554-1538-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. RYBÁROVÁ, Daniela. Štrukturálna analýza vybraných odvetví kreatívneho priemyslu. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4656-0, s. 497-504 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  5. BRNOVÁ, Miroslava. Reklama z hľadiska zákona o dani z príjmov. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1335-7034, 2019, roč. 24, č. 7-8, s. 14-19.
    článok

    článok

  6. SIEGLOVÁ, Dagmar. Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 2, s. 21-37.
    článok

    článok

  7. PERÁČEK, Tomáš. Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 2, s. 38-51.
    článok

    článok

  8. MERHAUT, Marek - CHADT, Karel. Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu. In Fórum sociální politiky : odborný recenzovaný časopis. - Praha : Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, 2019. ISSN 1802-5854, 2019, roč. 13, č. 2, s. 19-22.
    článok

    článok

  9. RAFAJOVÁ, Andrea. Ta naše "zamilovaná" reklama. Jak prodat zboží pomoci té pravé hudební struktury. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 3, s. 33.
    článok

    článok

  10. MELUŠOVÁ, Elena. Politický diskurz ako nástroj ovládania a manipulovania. In Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie IV.. medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie IV. : zborník príspevkov zo 4. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4641-6, s. 315-322 online.
    článok

    článok