Výsledky vyhľadávania
- YONOV, Ivan Yonov. What Affects Guest Loyalty in Southwestern Bulgaria: Some Insights for Hospitality Management. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2024. ISSN 2585-7258, 2024, vol. 18, no. 1, pp. 79-89.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 360.5 KB verejne dostupné - JURÍK, Pavol. Aktuálne trendy v CRM aplikáciách. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X, 2024, roč. 22, č. 1, s. 18-24.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 418.8 KB dostupné po prihlásení - ORGONÁŠ, Jozef - JANKOVIČ, Michal. Category Management. Reviewed by: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1st Editiion. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 174 s. [8,7 AH]. ISBN 978-80-225-5143-4.
- BARONE, Ada Maria - STAGNO, Emanuela. Artificial Intelligence along the Customer Journey : A Customer Experience Perspective. Cham : Palgrave Macmillan, 2023. 127 s. ISBN 978-3-031-48791-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KOTLER, Philip et al. Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien. 16. aktualisierte Auflage. München : Pearson, 2023. 666 s. ISBN 978-3-86894-443-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Relationship Management in Service – What is Meant by Relationship Building, and What Significance Does it Have in the Luxury Hotel Industry. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 3, s. 9-20.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 334.5 KB dostupné po prihlásení - BABČANOVÁ, Dagmar et al. Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept. In Fórum manažéra. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403, 2023, roč. 19, č. 1, s. 4-13.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1 MB dostupné po prihlásení - ORGONÁŠ, Jozef - KORYTINOVÁ, Kristína. Category management. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 183 s. [9,06 AH]. ISBN 978-80-225-5073-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
- ORESKÝ, Milan. Biznis marketing. Recenzenti: Anna Vaňová, Pavol Konštiak. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2023. 269 s. [17,12 AH]. ISBN 978-80-8090-682-5. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
- KONEČNÝ, Michal et al. Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia. In 10th Carpathial Logistics Congress. CLC 2022 - Carpathian Logistics Congress : Conference Proceedings. - Ostrava : TANGER, 2022. ISBN 978-80-88365-08-2. ISSN 2694-9318, pp. 20-24. IVSUPS005, VEGA 1/0140/21.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 297.8 KB verejne dostupné