Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 76  
Vaša otázka: Heslá = "sťažnosti"
  1. MURÍNOVÁ, Drahomíra - ŠVEJNOHOVÁ, Michaela. Budoucnost a podoba hromadných žalob v ČR : seriál k hromadným žalobám (2. díl). In Pojistný obzor : odborný časopis českého pojišťovnictví. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2023. ISSN 2464-7381, 2023, č. 2, s. 8-11.
    článok

    článok

  2. STŘELEČEK, Tomáš. Financování hromadných žalob : seriál k hromadným žalobám (3. díl). In Pojistný obzor : odborný časopis českého pojišťovnictví. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2023. ISSN 2464-7381, 2023, č. 3, s. 10-11.
    článok

    článok

  3. TEPLICKÁ, Katarína et al. Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0. In Applied Sciences. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3417, 2023, vol. 13, no. 14, pp. [1-16]. KEGA 010TUKE-4/2023.
    článok

    článok

  4. ANDRAŠČIKOVÁ, Jana. Financování hromadných žalob - jaký je legislativní vývoj v EU? In Pojistný obzor : odborný časopis českého pojišťovnictví. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2022. ISSN 2464-7381, 2022, č. 4, s. 13-14.
    článok

    článok

  5. UKROPEC, Anton. Práva dotknutých osôb pri spracúvaní osobných údajov. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2021. ISSN 1337-7523, 2021, roč. 14, č. 4, s. 5-9.
    článok

    článok

  6. KONEČNÁ VEVERKOVÁ, Ingrid. Vybavovanie sťažností hlavným kontrolórom. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1337-7523, 2020, roč. 13, č. 2, s. 2-4.
    článok

    článok

  7. KONEČNÁ VEVERKOVÁ, Ingrid. Kontrola vybavovania sťažností. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1337-7523, 2020, roč. 13, č. 6, s. 8-12.
    článok

    článok

  8. DROTÁR, Matej. Vybavovanie sťažností a petícií v oblasti školstva. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1336-9849, 2020, roč. 15, č. 9, s. 16-19.
    článok

    článok

  9. MAGUROVÁ, Hana - HRONČOKOVÁ, Nikola. Ochrana práv cestujúcich v leteckej a autobusovej doprave. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 97-106 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. LITOMERICKÝ, Juraj. Inovácia reklamačného konania v obchode a službách spoločností. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4507-5, s. 123-133.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.