Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Heslá = "siete podnikateľské"
  1. MIRANDA-PINTO, Jorge - SILVA, Alvaro - YOUNG, Eric R. Business Cycle Asymmetry and Input-Output Structure: The Role of Firm-To-Firm Networks. In Journal of Monetary Economics. - Amsterdam : Elsevier Science Publishers B.V., 2023. ISSN 0304-3932, 2023, vol. 137, no. July, s. 1-20.
    článok

    článok

  2. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Komparatívna analýza korporátnej identity vybraných TNK so zastúpením v Slovenskej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Katarína Brocková. Bratislava, 2019. 136 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. GAJDOVÁ, Denisa - LEVICKÝ, Michal. Podnikanie klastrov a kooperácia MSP v rámci regiónov. In Effects of Small and Medium-Sized Enterprises in Rural Areas : Proceedings of Scientific Papers. - Bialystok : Białostockie Wydawnictwo Naukowe, 2018. ISBN 978-83-950152-8-1, s. 26-32 online.
    článok

    článok

  4. GAJDOVÁ, Denisa. Predpoklad eliminácie vplyvu šedej ekonomiky prostredníctvom kooperácie MSP a tvorba klastrov v jednotlivých regiónoch Slovenska. In Diagnostika podnikových procesov v kontexte šedej ekonomiky : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4337-8, s. 25-34 CD-ROM. VEGA 1/0844/15.
    článok

    článok

  5. DĚDINA, Jiří - VÍTKOVÁ, Kamila. Zkušenosti, poznatky a možnosti organizování podniku pomocí síťových struktur. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 2, s. 22-29.
    článok

    článok

  6. ŠKARPOVÁ, Ludmila - GROSOVÁ, Stanislava. The Application of business network approach for small and medium enterprises (SME) with regard to their buying behavior. In Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. ISSN 1804-1728, 2015, no. 3, s. 61-73.
    článok

    článok

  7. MACHOVÁ, Renáta et al. Inovačné podnikanie a hodnotenie inovačného potenciálu podnikateľských sietí : vedecká monografia. Recenzenti: Dušan Šimo, Iveta Ubrežiová, Milota Vetráková. 1. vyd. Brno : Tribun EU, 2015. 219 s. [10,95 AH]. VEGA 1/0381/13. ISBN 978-80-263-0598-9.
  8. VÝROST, Tomáš - LYÓCSA, Štefan. Mean-variance distance based stock market networks in portfolio optimalization. In Mathematical Methods in Economics. International conference. Mathematical Methods in Economics : 32nd international conference, 10.-12.9.2014, Olomouc. - Olomouc : Palacky University, 2014. ISBN 978-80-244-4209-9, pp. 1090-1095 online. Dostupné na : <http://mme2014.upol.cz/conference-proceedings>
    článok

    článok

  9. ZAUŠKOVÁ, Anna - LUPTÁKOVÁ BIZUBOVÁ, Jana - HROMADA, Martin. Networking a marketingová komunikácia v cestovnom ruchu. 1. vydanie. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2011. 174 s. ISBN 978-80-8105-278-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.