Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 52  
Vaša otázka: Heslá = "spoločnosť konzumná"
  1. KOSTILNÍKOVÁ, Katarína et al. Slow Travel in Tourism - An Outline of Conceptual Frameworks: Potential and Limits in the Context of Post-pandemic Recovery. - Registrovaný: Scopus. In GeoJournal of Tourism and Geosites. - Oradea : Oradea Editura Universităţii din Oradea. ISSN 2065-0817, 2022, vol. 42, no. 2spl, pp. 751-758. GaPU 24/2020, GaPU 5/2022, GaPU 20/2020, VEGA 1/0544/21, GaPu 8/2021, GaPU/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF297 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. GORZ, André. Ekológia a politika. 1. vydanie. Bratislava : O.Z. kapitalks, 2022. 207 s. ISBN 978-80-974085-2-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. SAULĪTE, Linda - ŠČEULOVS, Deniss - POLLÁK, František. The Media Brand Theoretical Framework. In Encyclopedia : Scholarly Community. - Basel : MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2022, pp. [1-13] online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF156.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. KARIMZADEH, Sara - KAŠPAROVÁ, Eva. Consumer's Justification Towards (Un) Sustainable Consumption. In Sociológia : časopis pre otázky sociológie. - Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2021. ISSN 0049-1225, 2021, roč. 53, č. 3, s. 203-224.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  5. BAUMAN, Zygmunt. Tekutý život. 1. vydání. Praha : Pulchra, 2021. 235 s. ISBN 978-80-7564-067-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. VESELKOVÁ, Alexandra. Teoretické východiská a motívy zadlženosti domácností. In Konkurencieschopnosť SR v podmienkach Európskej únie : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4756-7, s. 137-143 CD-ROM. VEGA 1/0356/19.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF348.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  7. ROUBAL, Ondřej. Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 1, s. 12-13.
    článok

    článok

  8. MARTINKOVIČOVÁ, Miriam et al. Quo vadis súčasná spoločnosť : interdisciplinárna reflexia vybraných tém. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2019. 187 s. ISBN 978-80-557-1605-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. ROUBAL, Ondřej. Maximizers and Satisficers in Consumer Culture Changes. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X, 2018, vol. 9, no. 2, pp. 38-55.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF398 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. MIKUŠ, Ján. Vplyv a dopad médií na vývoj detí. In MMK 2018. Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. MMK 2018 : recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky, ročník IX., 17. – 21. prosince 2018, Hradec Králové, Česká republika. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISBN 978-80-87952-27-6, s. 807-812.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.