Výsledky vyhľadávania

  1. LIESKOVSKÝ, Peter. Generácia Y a hodnotová paradigma "starého sveta": máme sa na čo tešiť! In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2014. ISSN 1335-1729, 4/2014, roč. 19, zoš. 75, s. 28.
    článok

    článok

  2. BURKOVA, Liudmyla - SHURA, Natalia - NUSINOV, Volodymyr. Estimating the Ukrainian Companies’ Financial Potential and the Probability of Forced Liquidation. In Investment Management and Financial Innovations. - Sumy : LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2020. ISSN 1810-4967, 2020, vol. 17, no. 2, s. 26-39.
    článok

    článok

  3. AMEEN, Sherwan T. Glasgow and Shanghai Cities as Learning Cities for Continuous Education: What Impact On Society as a Whole? In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. 13, pp. 101-110.
    článok

    článok

  4. KOPRENA, Eva. Mediálna gramotnosť ako základná zručnosť v digitálnej spoločnosti. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1336-9849, 2020, roč. 15, č. 3, s. 11-14.
    článok

    článok

  5. KUKLOVÁ, Katarína. Argument ľudskej dôstojnosti v odôvodnení súdnych rozhodnutí. In Právny obzor : teoretický časopis pre otázky štátu a práva. - Bratislava : Ústav štátu a práva SAV, 2020. ISSN 0032-6984, 2020, roč. 103, č. 1, s. 3-12.
    článok

    článok

  6. BURÁK, Emil. Daňová tvorivosť V. Daňová obrana – osvedčené techniky. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2020. ISSN 1335-2024, 2020, roč. 28, č. 6, s.42-52.
    článok

    článok

  7. KOZUBÍKOVÁ, Ludmila - DVORSKÝ, Ján - KLJUČNIKOV, Aleksandr. Social Factors´ Impact on the Quality of Business Environment in the SME Segment. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2020. ISSN 1211-555X, 2020, vol. 28, no. 1, s. [1-12].
    článok

    článok

  8. LEE, Nancy R. - KOTLER, Philip. Social Marketing : Behavior Change for Social Good. 6th Edition. Thousand Oaks : SAGE, 2020. 486 s. ISBN 9781544371863. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Spracovaný v EKO-INDEX, Registrovaný: Erihplus. Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika. 2x ročne. ISSN 1335-7182. Dostupné na : http://www.vsas.fvs.upjs.sk
    časopis

    časopis

  10. Štatistická ročenka regiónov Slovenska 2019. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2020. 435 s. ISBN 978-80-8121-751-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]