Výsledky vyhľadávania

  1. SIMONIDESOVÁ, Jana. Transfer Pricing. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020). medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020. ISBN 978-80-225-4747-5, pp. 135.
    článok

    článok

  2. KRENN, Julia. Tax Haven "European Union". In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2020. medzinárodná vedecká konferencia konaná online. Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2020. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4728-4. ISSN 2585-9404, s. 237-243 online.
    článok

    článok

  3. MARASOVÁ, Jana. Corporate Diplomacy in Human Resources Management in the Context of Multinational Corporations in Slovakia. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2020. ISSN 1335-7069, 2020, roč. 21, č. 1, s. 5-15.
    článok

    článok

  4. MANOVÁ, Eva. Daňové prostredie - Zdaňovanie príjmov nadnárodných spoločností. In Financie, účtovníctvo, dane 2020. vedecký seminár. Financie, účtovníctvo, dane 2020 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy : elektronický recenzovaný zborník vedeckých prác. - Košice : Katedra finančného riadenia podniku PHF EU, 2020. ISBN 978-80-225-4762-8, s. 56-60 online.
    článok

    článok

  5. ŠIPIKAL, Miroslav - RAFAJ, Oliver. The Development and Specific Features of Outsourcing, Offshoring, and the Global Business Services Sector. In Outsourcing in European Emerging Economies : Territorial Embeddedness and Global Business Services. - London : Routledge, 2020. ISBN 978-0-367-89383-5; 978-1-003-01888-9 (ebk, pp. 87-97.
    článok

    článok

  6. VRBKOVÁ, Lucie - HOMMEROVÁ, Dita. Zaostáváme v CSR za světem? Příklad nadnárodní společnosti McDonald`s. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 2, s. 20-21.
    článok

    článok

  7. WEISS, Erik - WEISS, Roland. Marketing Strategy of Multinational Companies to Support the Development of Tourism Events. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4773-4, s. 7-15 online.
    článok

    článok

  8. Evoljucija meždunarodnoj torgovoj sistemy: problemy i perspektivy. Meždunarodnaja konferencija. Evoljucija meždunarodnoj torgovoj sistemy: problemy i perspektivy : materijaly meždunarodnoj konferenciji, 25-27 oktjabrja 2018 goda, (Sankt-Peterburg, Rossija). (11,0 Мб). Ekonomičeskaja teorija i chozjajstvennaja praktika: globaľnyje vyzovy. Recenzenty: A.Ju. Archipov, N.A. Volgina ... [et al.]. Sankt-Peterburg : Izdateľstvo SP6GU, 2019. online 341 s. ISBN 978-5-288-05905-6.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. PINDOROVÁ, Šárka. Foreign Direct Investment in the Period 2004-2017: the Case of the Czech Republic. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X, 2019, roč. 19, č. 1, s. 59-70.
    článok

    článok

  10. PETRÍKOVÁ, Lucia. Proces riadenia v pracovných vzťahoch. In Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2019. ISSN 1337-060X, 2019, roč. 14, č. 6, s. 73-75.
    článok

    článok