Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii ? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok


  2. MACHOVÁ, Renáta - ZSIGMOND, Tibor. Generačné rozdiely v kontexte trhu práce a využívania mobilných aplikácií. In Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest. Medzinárodná vedecká konferencia. Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019. ISBN 978-80-8075-837-0, s. 136-144.
    článok

    článok


  3. 3.TaPmag

    TaPmag : tovar a predaj. - Spracovaný v EKO-INDEX, 2016-. Praha : ATOZ Marketing Services. 6x ročne. ISSN 1805-0549. Dostupné na : http://www.tovarapredaj.sk/
    časopis

    časopis


  4. KEVULA, Jozef. Spotrebiteľské rozhodcovské konanie. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2019. ISSN 1335-1583, 2019, roč. 24, č. 2, s. 151-212.
    článok

    článok


  5. TRIZULIAK, Tibor. Ochrana spotrebiteľa od 1.1.2019. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2019. ISSN 1335-1583, 2019, roč. 24, č. 3, s. 212-288.
    článok

    článok


  6. KNOŠKOVÁ, Ľubica - DONOVALOVÁ, Alena. Perception of Energy Labels in Selected Household Appliances. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 41-72 [1,36 AH]. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok


  7. DOKBAT 2018. Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2018 : Conference Proceedings : 14th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : 25.4.2018, Zlín, Czech Republic [elektronický zdroj]. 1st edition. Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2018. online 280 s. IGA SVK/FaME/2018/002. ISBN 978-80-7454-730-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  8. LINHART, Zdeněk. Test obratu postoje diváka vlivem právě shlédnuté reklamy. In Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu [elektronický zdroj]. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2018. ISSN 1804-4166, 2018, roč. 9, č. 1, s. 21-36.
    článok

    článok


  9. SANDOR SZUCS, Robert. Consumer Awareness and Consumer Protection in Hungary. In European Scientific Journal : Peer-reviewed Mega Journal [elektronický zdroj]. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. 4, pp. 61-72.
    článok

    článok


  10. DASTAGIRI, M. B. - VAJRALA, Anjani Sneha. The Political Economy of Global Agriculture: Effects on Agriculture, Farmers, Consumers and Economic Growth. In European Scientific Journal : Peer-reviewed Mega Journal [elektronický zdroj]. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. 4, pp. 193-222.
    článok

    článok