Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii ? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. MATULKOVÁ, Mariana. Ochrana spotrebiteľa - zmluvný vzťah. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2020. ISSN 1335-1583, 2020, roč. 25, č. 3, s. 280-296.
    článok

    článok

  3. KELEMEN, Andrej. Prieskum neprijateľnosti v spotrebiteľských zmluvách zo strany NBS a súdov. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2019. ISSN 1335-0900, August 2019, roč. 27, č. 4, s. 29-31.
    článok

    článok

  4. Euro je prínosom, zhodujú sa podnikatelia. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2019. ISSN 1212-4273, 2019, roč. 26, č. 3, s. 44-45.
    článok

    článok

  5. Hradec Economic Days 2019. International Scientific Conference. Hradec Economic Days 2019 (Part II.) : Proceedings of the International Scientific Conference: Innovation and Socio-economic Development, February 5–6, 2019, (Hradec Králové, Czech Republic). Vol. 9(2). 1st Edition. Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2019. online 600 s. ISBN 978-80-7435-736-7. ISSN 2464-6059.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. VYSEKALOVÁ, Jitka. Češi a reklama 2019. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 1, s. 6-9.
    článok

    článok

  7. CSEREOVÁ, Angelika - HUSZÁRIK, Erika Seres. Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov. In Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest. Medzinárodná vedecká konferencia. Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019. ISBN 978-80-8075-837-0, s. 55-64.
    článok

    článok

  8. SEKERIN, Vladimir D. - GORLEVSKAYA, Ludmila E. MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy. In Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2019. ISSN 1805-3246, 2019, č. 1, s. 1-9.
    článok

    článok

  9. Hradec Economic Days 2019. International Scientific Conference. Hradec Economic Days 2019 (Part I.) : Proceedings of the International Scientific Conference: Innovation and Socio-economic Development, February 5–6, 2019, (Hradec Králové, Czech Republic). Vol. 9(1). 1st Edition. Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2019. online 527 s. ISBN 978-80-7435-735-0. ISSN 2464-6059.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. SABAITYTĖ, Jolanta et al. Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2019. ISSN 1212-3609, 2019, roč. 22, č. 1, s. 206-221.
    článok

    článok