Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. TaPmag : tovar & predaj. - Spracovaný v EKO-INDEX. Praha : ATOZ Marketing Services. 6x ročne. ISSN 1805-0549. Dostupné na : http://www.tovarapredaj.sk/
    časopis

    časopis

  3. JANČÍKOVÁ, Eva. Správne fungovanie vnútorného trhu EÚ a ochrana spotrebiteľa. In Manažment podnikania a vecí verejných : vedecko-odborný časopis. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2021. ISSN 2453-8167, 2021, roč. 16, č. 1, s. 3-16 online.
    článok

    článok

  4. PRITULSKA, N. et al. Сonsumer Preferences on the Market of Plant-Based Milk Analogues. - Registrovaný: Scopus. In Potravinarstvo Slovak Journal of Food Sciences. - Nitrianske Hrnciarovce : Association HACCP Consulting. ISSN 1337-0960, 2021, vol. 15, no. 1, pp. 131-141 online.
    článok

    článok

  5. KNIHOVÁ, Ladislava. The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X, 2021, vol. 12, no. 1, pp. 162-178.
    článok

    článok

  6. REHÁK, Róbert. Aktuálny stav elektromobility v Slovenskej republike – postoj spotrebiteľov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 1339-3081, 2021, roč. 14, č. 1, s. 94-109 online. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  7. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 21th International Joint Conference, May 20 - 21, 2021, Prague, Czech Republic - Bratislava, Slovakia. Compiled by: Paulína Krnáčová, Ivan Hlavatý. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 322 s. Dostupné na : <https://ceeconference.vse.cz/wp-content/uploads/proceedings2021.pdf> ISBN 978-80-225-4816-8. ISSN 2453-6113.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  8. Kľúčom k úspechu je spotrebiteľ. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 6-7.
    článok

    článok

  9. DANIEL, Pavel. Globální pandemie covidu regulaci bank nezpřísní. Aspoň prozatím. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2021. ISSN 1212-4273, 2021, roč. 28, č. 5, s. 30-31.
    článok

    článok

  10. GAJDOŠ, Jozef. Impulzívny tovar - zmeny spotrebiteľského správania. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XV. (2021). medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XV. (2021) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 15. medzinárodnej vedeckej konferencie, 12.-14.05.2021, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-4819-9, s. 117 online.
    článok

    článok