Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii ? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok


  2. ROHLÍČKOVÁ, Jarmila. Posúdenie schopnosti spotrebiteľa splácať úver na bývanie. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2017. ISSN 1335-0900, Október 2017, roč. 25, č. 5, s. 16-19.
    článok

    článok


  3. KLÁSEKOVÁ, Martina. Špekulovať kvôli úverom bude na súdoch ťažšie. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 28. septembra 2017, roč. 27, č. 39, s. 49-51.
    článok

    článok


  4. ZAYNUTDINOVA, Nodira - PÁLKA, Přemysl. The Effects on purchase intention: the case of fruit juice. In Journal of Competitiveness : scientific journal from the field of management and economics [elektronický zdroj]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2017. ISSN 1804-1728, Sep 2017, no. 3, pp. 111–128 online.
    článok

    článok


  5. DZUROVÁ, Mária. 2017 Projekt VEGA Spotrebiteľ. In Marketingové noviny : portál [elektronický zdroj]. - Praha, 2017, 2.8.2017, s. [1-4] online.
    článok

    článok


  6. LEGÉŇ, Marek. Ľudia budú pre retail dôležitejší ako prevratné technológie. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 6. júla 2017, roč. 27, č. 27, s. 44-45.
    článok

    článok


  7. TOMAN, Marian. Stratégie implantácie distributéra v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  8. Najdôveryhodnejšie značky slovenských spotrebiteľov. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 33, (2017.
    článok

    článok


  9. Spotrebiteľský barometer I. : 2017 [elektronický zdroj]. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2017. online [26 s.]. Makroekonomické štatistiky.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  10. BARTOŠ, Adam. Možnosti prezentácie domácich poľnohospodárskych produktov na tuzemskom trhu. In Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania a faktory zvyšovania výkonnosti poľnohospodárskych podnikov II. : [recenzovaný zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4400-9, s. 48-53. VEGA 1/0709/15 50%, VEGA 1/0128/15 50%.
    článok

    článok