Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii ? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. FODRANOVÁ, Iveta. Turizmus treba zachrániť adresnými opatreniami. In Hospodárske noviny. - Bratislava : MAFRA Slovakia, 2020. ISSN 1335-4701, 30. novembra 2020, roč. 28, č. 230, s. 6.
    článok

    článok

  3. MATULKOVÁ, Mariana. Ochrana spotrebiteľa - zmluvný vzťah. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2020. ISSN 1335-1583, 2020, roč. 25, č. 3, s. 280-296.
    článok

    článok

  4. RUDOHRADSKÁ, Simona. Geoblocking - vybrané obchodnoprávne aspekty. In Studia Iuridica Cassoviensia. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2020. ISSN 1339-3995, 2020, roč. 8, č. 1, s. 73-87.
    článok

    článok

  5. HLAVÁČKOVÁ, Zuzana - ANDRAŠČIKOVÁ, Jana. Hromadné žaloby - situace v Evropě a ČR. In Pojistný obzor : časopis českého pojišťovnictví. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2020. ISSN 2464-7381, 2020, č. 1, s. 16-21.
    článok

    článok

  6. ĎURIANČIKOVÁ, Zuzana. Mediácia v oblasti duševného vlastníctva. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2020. ISSN 1339-5564, 2020, roč. 24, č. 2, s. 6-14.
    článok

    článok

  7. BRACINÍKOVÁ, Veronika - MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2020. ISSN 1211-555X, 2020, vol. 28, no. 1, s. [1-14].
    článok

    článok

  8. ADAMUS, Rafał. Amended Consumer Bankruptcy Law in Poland. In Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2020. ISSN 1339-5467, 2020, roč. 8, č. 1, s. 19-46.
    článok

    článok

  9. HOSSEINIFARD, Seyedmohammad et al. Effects of Customer Knowledge Management on Marketing Management and Results: Case Study in Business Companies, FARS. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. 16, pp. 244-254.
    článok

    článok

  10. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - GORDANOVÁ, Jana. Impact of Packaging Design on the Purchase of Foods. In Desire. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire. Design and Research in Business : Proceedings of the of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4705-5, s. 39-45 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok