Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2626  
Vaša otázka: Heslá = "spotrebitelia"
  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. PERNICKÝ, Jakub. Defining the Current Issues Preventing Natural Transition to Electric Vehicles (EVs). In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, s. 207-222.
    článok

    článok

  3. MIČUDOVÁ, Tatiana. Zákon o žalobách na ochranu kolektívnych záujmov spotrebiteľov. In Dane a účtovníctvo v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1335-7034, 2024, roč. 29, č. 1, s. 21-25.
    článok

    článok

  4. SILVEIRA, Paolo Duarte - CRISTINA, Marreiros. The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X, 2023, vol. 14, no. 1, pp. 136-156.
    článok

    článok

  5. JUKIĆ, Dinko. Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X, 2023, vol. 14, no. 1, pp. 22-38.
    článok

    článok

  6. BANGO, Adrián. Vplyv inflácie na slovenských spotrebiteľov. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2023. ISSN 1336-7137, 2023, roč. 19, č. 1, s. 38-47.
    článok

    článok

  7. STŘÍTESKÝ, Václav. Význam komunikačních kanálů v e-commerce. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 1, s. 26-27.
    článok

    článok

  8. PAŠKA, Miroslav. Co motivuje různé generace spotřebitelů? In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 1, s. 22-23.
    článok

    článok

  9. HOFMANOVÁ, Natálie - KARLÍČEK, Miroslav. Consumers' Perceptions of Traditional and Counter-traditional Gender Stereotypes in Advertising: A Qualitative Study in the Post-Communist Context. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 1, s. 35-44.
    článok

    článok

  10. KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.