Výsledky vyhľadávania

  1. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Veľká noc bude drahšia. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 1-2/20, č. 51, (2020.
    článok

    článok

  2. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Potraviny na jeden klik. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 1-2/20, č. 51, (2020.
    článok

    článok

  3. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Retail audit je ako kameň mudrcov. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 1-2/20, č. 51, (2020.
    článok

    článok

  4. Ľudia dnes šetria svoj čas aj energiu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 1, s. 6-7.
    článok

    článok

  5. MIŠÍK, Martin. Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 1, s. 58-59.
    článok

    článok

  6. DUREC, Ján et al. Energetické nápoje a ich vplyv na konzumenta. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2020. ISSN 1804-3836, 2020, roč. 11, č. 1, s. 10-16.
    článok

    článok

  7. Luxus ide do úzadia. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 2, s. 16-18.
    článok

    článok

  8. SAZANOVA, Svetlana. Theory of Consumer Behavior in Economic Science. In Acta VŠFS : Economic Studies and Analyses. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2020. ISSN 1802-792X, 2020, vol. 14, no. 1, s. 24-31.
    článok

    článok

  9. GAJDOŠÍKOVÁ, Zuzana. Limitné kapacity a manažment návštevníkov v cieľových miestach cestovného ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2020. ISSN 0139-8660, 2020, roč. 53, č. 1, s. 33-41.
    článok

    článok

  10. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Obchod v čase korony. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 5-6/20, č. 53, (2020.
    článok

    článok