Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1784  
Vaša otázka: Heslá = "správanie spotrebiteľa"
  1. LEVY, Michael B. - GREWAL, Dhruv. Retailing Management. 11th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2023. 643 s. ISBN 978-1-265-07246-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. SKÁLA, Zdeněk. Český obchod v časoch covidu. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
    článok

    článok

  3. VYSEKALOVÁ, Jitka. Češi a reklama 2022. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 1, s. 6-11.
    článok

    článok

  4. KAPITÁN, Peter. Obchod zajtrajška je na internete. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 64, (2022.
    článok

    článok

  5. LITOMERICKÝ, Juraj. Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 1, s. 20-28.
    článok

    článok

  6. JADERNÁ, Eva. Retail Products´Sustainability From the Point of Czech Consumers´ View. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 1, s. 29-37.
    článok

    článok

  7. STOKLASA, Michal - MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2022. ISSN 1804-8048, 2022, vol. 30, no. 1, s. 1-11.
    článok

    článok

  8. Psychology and Behavioral Economics : Applications for Public Policy. 2nd Edition. New York : Routledge, 2022. 384 s. ISBN 978-1-032-02105-8. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
  9. ALENOVÁ, Gabriela. Zdražovanie spolu s neistotou rastie. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 3, s. 6-9.
    článok

    článok

  10. KAPITÁN, Peter. Vratné fľaše sú späť. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 65, (2022.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.