Výsledky vyhľadávania

  1. SÝKOROVÁ, Jana - ŠIMONČIČ, Ľuboš. Koncepcia priemerného spotrebiteľa v právno-aplikačnej praxi. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2019. ISSN 1335-0900, Október 2019, roč. 27, č. 5, s. 21-24.
    článok

    článok

  2. ŠIMONČIČ, Ľuboš - SÝKOROVÁ, Jana. Koncepcia priemerného spotrebiteľa v právno-aplikačnej praxi. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2019. ISSN 1335-0900, August 2019, roč. 27, č. 4, s. 25-28.
    článok

    článok

  3. Enterprise and Competitive Environment 2019. Annual International Conference. Enterprise and Competitive Environment 2019 : Abstracts of the 22nd Annual International Conference, March 21–22, 2019, Mendel University, (Brno, Czech Republic) [elektronický zdroj]. 1st Edition. Brno : Mendel University in Brno, 2019. online 73 s. ISBN 978-80-7509-654-8.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. VYSEKALOVÁ, Jitka. Češi a reklama 2019. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 1, s. 6-9.
    článok

    článok

  5. HEMOLOVÁ, Jitka. Maloobchod mení technológie. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549, 3-4/19, č. 46, (2019.
    článok

    článok

  6. CSEREOVÁ, Angelika - HUSZÁRIK, Erika Seres. Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov. In Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest. Medzinárodná vedecká konferencia. Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019. ISBN 978-80-8075-837-0, s. 55-64.
    článok

    článok

  7. SABAITYTĖ, Jolanta et al. Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2019. ISSN 1212-3609, 2019, roč. 22, č. 1, s. 206-221.
    článok

    článok

  8. ROUBAL, Ondřej. Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 1, s. 12-13.
    článok

    článok

  9. ONDRUŠKA, Tomáš - BUKOVČÁKOVÁ, Veronika. Odchýlky v morálnom správaní spotrebiteľov na poistnom trhu. In Vybrané aspekty makroekonomického prostredia v Slovenskej republike a v Európskej únii : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4619-5, s. 250-256 CD-ROM. ITMS 26240120032, VEGA 1/0827/18, VEGA 1/0466/19.
    článok

    článok

  10. ČAKANOVÁ, Lucia et al. Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World. In Wissenschaft und Forschung 2019 : Digitalisierung in Lehre und Management. - Berlin : uni-edition, 2019. ISBN 978-3-947208-11-1, s. 375-390. APVV-15-0511.
    článok

    článok