Výsledky vyhľadávania

  1. ZAYNUTDINOVA, Nodira - PÁLKA, Přemysl. The Effects on purchase intention: the case of fruit juice. In Journal of Competitiveness : scientific journal from the field of management and economics [elektronický zdroj]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2017. ISSN 1804-1728, Sep 2017, no. 3, pp. 111–128 online.
    článok

    článok


  2. Spotrebiteľský barometer I. : 2017 [elektronický zdroj]. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2017. online [26 s.]. Makroekonomické štatistiky.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  3. Spotrebiteľský barometer II. : 2017 [elektronický zdroj]. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2017. online [26 s.]. Podnikové štatistiky.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  4. GEŽÍK, Pavel - FAŠIANG, Tomáš. Eko-eko správanie spotrebiteľa. In Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi. Seminár. Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi XII : zborník zo seminára : 14. - 16. jún 2017, Račkova dolina [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4392-7, s. 61-66 CD-ROM. VEGA 1/0245/15, VEGA 1/0283/15.
    článok

    článok


  5. Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi. Seminár. Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi XII : zborník zo seminára : 14. - 16. jún 2017, Račkova dolina [elektronický zdroj]. Zostavovateľ: Brian König ; web editor: Martin Lukáčik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. CD-ROM [181 s., 11,13 AH]. ISBN 978-80-225-4392-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  6. FAŠIANG, Tomáš - GEŽÍK, Pavel. Uplatnenie princípov reverznej logistiky v procese spotrebiteľského správania. In Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi. Seminár. Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi XII : zborník zo seminára : 14. - 16. jún 2017, Račkova dolina [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4392-7, s. 32-37 CD-ROM. VEGA 1/0245/15, VEGA 1/0283/15.
    článok

    článok


  7. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika - TILL, Juraj. Inovatívnosť a jej implementácia v retail manažmente. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2017. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2017 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, 30.-31.3.2017 [elektronický zdroj]. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4383-5, s. 22 CD-ROM.
    článok

    článok


  8. ŠLOSÁR, Róbert. Humanistický model spotrebiteľského správania. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov vedeckých prác [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 34-37 CD-ROM.
    článok

    článok


  9. SÚKENÍKOVÁ, Katarína. Proces nákupného rozhodovania: štúdia publikovanej terminológie a názorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 37, s. 89-97.
    článok

    článok


  10. POLLÁK, František - FAŠIANKOVÁ, Monika. Zmyslový marketing : vysokoškolské učebné texty. Recenzenti: Radoslav Delina, Peter Dorčák. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2017. 76 s. [4 AH]. ISBN 978-80-8165-227-1.