Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 60  
Vaša otázka: Heslá = "stolovanie"
  1. LISÁ, Lea. Trendom je Outdoor. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. leto, s. 44-48.
    článok

    článok

  2. KRIŽAN, František. Kde nakupujeme, čo nakupujeme a prečo nakupujeme : lokality maloobchodu a spotreby a správanie spotrebiteľov. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 264 s. ISBN 978-80-223-4861-4. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. MELUŠOVÁ, Elena. Francúzska gastronómia ako súčasť umenia žiť. In Cudzie jazyky v premenách času IX. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času IX : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 9. november 2018, (Bratislava, Slovensko). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4614-0, s. 423-431 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. HROMÁDKA, Rudolf. Spoločenská etiketa, stolovanie a oblečenie : príručka na CD-R. Piešťany : Infocentrum Medzinárodného klubu SR, 2014. CD-ROM [69 s.]. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. STAŇO, Roman. Udržateľnosť v gastronómii. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 663-667.
    článok

    článok

  6. SMEJKAL, Vladimír - BACHRACHOVÁ, Hana. Velký lexikon společenského chování. 2. rozšíř. vyd. Praha : GRADA Publishing, 2011. 400 s. ISBN 978-80-247-3650-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. ŠPAČEK, Ladislav. Nová velká kniha etikety. 2. rozšíř. vyd. Praha : Mladá fronta, a.s., 2008. 268 s. ISBN 978-80-204-1954-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. OPPEL, Kai. Business knigge international : der Schnellkurs. 2. Aufl. München : Haufe Verlag, 2008. 240 s. ISBN 978-3-448-08747-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. WERTH, Lioba - THUM, Christopher. Obchodní obědy a večeře : jak úspěšně využít jejich potenciál. Prekl. Johana Dudichum. Praha : ASPI, 2007. 107 s. ISBN 978-80-7357-282-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. MONROE, James C. Art of the event : complete guide to designing and decorating special events. Hoboken : WILEY, 2006. xxix, 417 s. The Wiley event management series. ISBN 978-0-471-42686-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.