Výsledky vyhľadávania

  1. PAKŠIOVÁ, Renáta. Dôležité povinnosti účtovných jednotiek ukladať a zverejňovať informácie v roku 2018. In Účtovný TIP : newsletter otázok, odpovedí a účtovných aktualít. - Bratislava : VERLAG DASHÖFER, 2018. ISSN 1336-5207, 26. marec 2018, roč. 15, č. 6, s. 2-3.
    článok

    článok


  2. AMELIO, Stefano - BATTISTINI, Claudio. CSR Trough the Internet: The Case of Italy. In European Scientific Journal : Peer-reviewed Mega Journal [elektronický zdroj]. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. February, pp. 17-25.
    článok

    článok


  3. CAPKOVÁ, Alžbeta. Ako dnes dovolenkujú seniori? In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2018. ISSN 1337-0545, 2018, roč. 12, č. jeseň, s. 50-51.
    článok

    článok


  4. LIPOVSKÁ LIŠKOVÁ, Ľudmila. Internetový obchod - účtové a daňové hľadisko. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 111-118.
    článok

    článok


  5. HASAN, Jamal. Hodnotenie vybraných e-shopov s doplnkami výživy. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 37-46.
    článok

    článok


  6. MIKLOŠÍK, Andrej. Search Engine Marketing Strategies: Google Answer Box-Related Search Visibility Factors. In Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy. - Hershey : IGI Global (Business Science Reference ), 2018. ISBN 9781522563075, pp. 463-485 online. 2015-PSD-PAV-01.
    článok

    článok


  7. NOVOTOVÁ, Jitka. Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622, 2018, roč. 28, č. 1, s. 16-18.
    článok

    článok


  8. OOGARAH HANUMAN, Vanisha et al. A Conceptual Framework Illustrating the Impact of Brand Pages on Brand Commitment in Mauritius. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2018. ISSN 0323-262X, 2018, roč. 47, č. 2, s. 143-161.
    článok

    článok


  9. KOTORA, Bohumír. Vzduch z kamionů vytěsňují nové digitální nástroje. In Logistika. - Praha : Economia, 2018. ISSN 1211-0957, 2018, roč. 24, č. 7-8, s. 22-24.
    článok

    článok


  10. CÁRACHOVÁ, Magdaléna. Competitive Intelligence - A Tool for Increasing the Competitiveness of a Business. In QUAERE 2018. Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů. QUAERE 2018 : recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů : roč. 8 : 27.-29. června 2018, Hradec Králové, Česká republika. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISBN 978-80-87952-26-9, s. 1304-1313 CD-ROM.
    článok

    článok