Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 337  
Vaša otázka: Heslá = "stránky webové"
  1. SMITH, Andrew. Consumer Behaviour and Analytics. 2nd Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2024. 213 s. ISBN 978-1-032-38834-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ZUZIK, Jozef - VAVLIČ, Lukáš. Využitie web scrapingu na získavanie dát zo spravodajských stránok: nástroje, techniky a aplikácie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 107-113. KEGA 035EU-4/2022.
    článok

    článok

  3. VOLFOVÁ, Hana et al. The Website through Gen Z’s Eyes: Key Insights and Important Elements for Effective Online PR Promotion of Universities. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISSN 1338-7944, 2024, roč. 19, č. 2, s. 14-23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF122.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. MAIEROVÁ, Eva. Instagram in Teaching English for Specific Academic Purposes. - Registrovaný: Web of Science. In Advanced Education. - Kyiv : National Technical University of Ukraine, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. ISSN 2409-3351, 2024, vol. 12, no. 24, pp. 75-91.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF834.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. SMITH, Nick - HEATON, Jane. The Ultimate Digital Marketing Book : Succeed at SEO and Search, Master Mobile Marketing, Get to Grips with Content Marketing. 1st Edition. [Abingdon] : Teach Yourself, 2023. 491 s. ISBN 978-1-473-68841-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. KNÍŽAT, Peter. Hedonic Consumer Price Index: Diagnostics and Analysis of Variance. In Slovenská štatistika a demografia : recenzovaný vedecký časopis. - Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2023. ISSN 1339-6854, 2023, roč. 33, č. 3, s. 21-38. VEGA 1/0047/23, 311071AA56.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. PAVELKA, Roman. Jak stáhnout data z webové stránky pomocí programového systému SAS. In Forum statisticum Slovacum : recenzovaný vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2023. ISSN 1336-7420, 2023, roč. 19, č. 1, s. 50-61.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF277.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2022, dotisk 2023. 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
  10. KUCHTA, Martin. Strategické aspekty zdrojov návštevnosti webstránok : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 63 s. ISBN 978-80-225-5108-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.