Výsledky vyhľadávania

  1. BIEL, Marián. Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 6. júla 2017, roč. 27, č. 27, s. 16-19.
    článok

    článok


  2. KOLLÁR, Vojtech - FAITH, Ladislav. Informačné zdroje a skúsenosti z praxe pri tvorbe podnikového marketingového informačného systému (MRIS). In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2017. ISSN 1337-2955, april 2017, roč. 13, č. 1, s. 41-52.
    článok

    článok


  3. TOMAN, Marian. Stratégie implantácie distributéra v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  4. DS Smith Slovakia s.r.o. Prečo by mali byť obaly "Packaging" piatym P marketingového mixu? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 4, s. 12-13.
    článok

    článok


  5. Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Spracovaný v EKO-INDEX, Recenzovaný. Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave. 4x ročne. ISSN 1337-7493. Dostupné na : http://www.obchodnafakulta.sk/veda-a-vyskum/studia-commercialia-bratislavensia/aktualne-vydanie
    Studia commercialia Bratislavensia

    časopis


  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 21-33.
    článok

    článok


  7. MUCHA, Martin. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, 2017, roč. 7, č. 1, s. 31-40 online.
    článok

    článok


  8. ZENDULKA, Lukáš. Možnosti využitia holistického marketingu v podpore udržateľného rozvoja : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  9. LIESKOVSKÁ, Vanda. [Marketingové řízení místního rozvoje]. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2017. ISSN 1335-9746, 2017, roč. 16, č. 1, s. 128-129. Recenzia na: Marketingové řízení místního rozvoje / Foret, M:. - Ostrava : KEY Publishing, 2016. - ISBN 978-80-7418-266-2.
    článok

    článok


  10. PAVLIKOVÁ, Marta - ČIHOVSKÁ, Viera. Adaptation of marketing tools in retail companies. In Economic annals-XXI [elektronický zdroj]. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239, 2017, vol. 163, no. 3-4, pp. 71-75 online. KEGA 018EU-4/2014.
    článok

    článok