Výsledky vyhľadávania

  1. ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. POTOMA, Radoslav. Describtion of Financial Strategy of the Company in Competitive Conditions in the Market. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód X.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód X. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4723-9, pp. 162-163.
    článok

    článok

  3. SLÁVIK, Štefan - HANÁK, Róbert - MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana. Natural and Generic Strategies of Start-ups and their Efficiency. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. ISSN 1804-1728, 2020, no. 2, pp. 125-148 online.
    článok

    článok

  4. POTOMA, Radoslav - BLAŠČÁK, Pavel. Theory of Quality of Business Strategy in Practice. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from the 10. International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020. ISBN 978-80-225-4724-6, s. 166-175.
    článok

    článok

  5. 5.Obchod

    Obchod : marketing, retail, FMCG. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : MAFRA. 6x ročne. ISSN 1335-2008
    časopis

    časopis

  6. KOČIŠ, Michal. Princíp nezávislého vzťahu – základná abeceda I. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1336-426X, 2020, roč. 17, č. 10, s. 9-25.
    článok

    článok

  7. BUDINSKÝ, Michal - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069, 2019, roč. 20, č. 1, s. 49-60.
    článok

    článok

  8. VOZNÍKOVÁ, Andrea - KARMAZÍN, Ondřej. Měření efektivity POP kampaní na prodejně. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 4, s. 16-17.
    článok

    článok

  9. PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Slovak Startups in the International Markets. In Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5, s. 445-454 online. VEGA 1/0631/19.
    článok

    článok

  10. MUSILOVÁ, Iveta. The Relationship between Strategy and Competitiveness in Breweries – A Pilot Study. In Acta oeconomica Pragensia : Journal of Central and Eastern European Economic and Management Issues. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2019. ISSN 0572-3043, 2019, roč. 27, č. 1, s. 70-88.
    článok

    článok