Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 484  
Vaša otázka: Heslá = "stratégia obchodná"
  1. Obchod : marketing, retail, FMCG. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : MAFRA. 6x ročne. ISSN 1335-2008
    Obchod

    časopis

  2. MAAS, Maximilian. Home Office as a Result of the Covid-19 Pandemic and its Implications for the Sales Strategies of the German Hospitality Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, s. 138-152.
    článok

    článok

  3. KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
    článok

    článok

  4. TADAS, Harikrishna et al. The Effectiveness of Technical Trading Strategies: Evidence From Indian Equity Markets. In Investment Management and Financial Innovations. - Sumy : LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2023. ISSN 1810-4967, 2023, vol. 20, no. 2, pp. 26-40.
    článok

    článok

  5. GRACHOVÁ, Dagmar - FERENČÍKOVÁ, Soňa. Shared Service Centers and Business Centers in the Central and Eastern Europe: Background and Prospects. In Proceedings of the 65th Annual Meeting of the Academy of International Business. Annual Meeting. Proceedings of the 65th Annual Meeting of the Academy of International Business : International Business Resilience Under Global Disruptions. - USA : Academy of International Business, 2023. ISSN 2078-0435, p. 233.
    článok

    článok

  6. SLÁVIK, Štefan - ZAGORŠEK, Branislav. Action Strategies of Start-Ups. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics. - Kaunas : Kaunas University of Technology. ISSN 1392-2785, 2023, vol. 34, no. 4, pp. 425-438. VEGA 1/0006/22.
    článok

    článok

  7. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - MATUŠOVIČOVÁ, Sandra. The Impact of Foreign Direct Investment Management on Economic Growth Using Multiple Linear Regression (MLR). - Registrovaný: Scopus. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2023, vol. 12, no. 4, pp. 2326-2332.
    článok

    článok

  9. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Vplyv environmentálnych faktorov na obchodné stratégie a inovácie: cesta k udržateľnejšiemu podnikaniu. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 141-149. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  10. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - FECKOVÁ, Katarína - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Business Initiatives in Product Packaging: Challenges Towards Eco-Friendly Solutions. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 49-55. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.