Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 157  
Vaša otázka: Heslá = "supermarkety"
  1. MARKO, Martin. Pri predaji liekov sú v hre zmeny. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 6, s. 20-21.
    článok

    článok

  2. Na Slovensko prinesieme online supermarket. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
    článok

    článok

  3. PÉREZ-MESA, Juan Carlos et al. Scheduling Vegetable Sales to Supermarkets in Europe: The Tomato Case. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2022. ISSN 1805-9295, 2022, vol. 68, no. 11, pp. 403-412.
    článok

    článok

  4. KORYTINOVÁ, Kristína. Changes in the Density and Location of Supermarkets in Bratislava. In EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4930-1, pp. 246-254 online. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  5. PIVARČI, Juraj. Pribudli zákazníci aj zamestnanci. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 1, s. 28-31.
    článok

    článok

  6. V kríze musíte byť ešte viac viditeľní. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 67, (2022.
    článok

    článok

  7. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Prečo nemôžu byť lieky na pultoch? In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 61, (2021.
    článok

    článok

  8. KITA, Jaroslav et al. Retail Environment in the Context of Defining Consumption Patterns on the Example of Slovakia. In Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611, 2019, nr. 384, s. 38-50 online. APVV-16-0232.
    článok

    článok

  9. KITA, Jaroslav et al. Ľ Utilisation des big data en Slovaquie et le système d`information géographique. In Management & Gouvernance : Entreprises - Territoires - Sociétés. - Grenoble Cedex : Le Réseau des Pays du Groupe de Vysegrad. ISSN 2104-2438, 2019, nr. 22, p. 70-81. GREG 2011/2015, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok

  10. KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Geomarketing in Food Retail. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st edition. Kraków : Towarzystwo Slowaków w Polsce, 2018. 133 s. [6,65 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0039/11. ISBN 978-83-8111-048-8. [Počet ex. : 32, z toho voľných 29, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.