Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Heslá = "systémy multiagentové"
  1. LUPTÁK, Pavol. Kryptoanarchia – cesta k virtuálnym antištátom. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2016. ISSN 1337-9798, 2016, roč. 8, č. Apríl-máj, s. 36-39.
    článok

    článok

  2. GREGOR, Tomáš - HALUŠKA, Michal - GREGOR, Milan. Agentná simulácia. In ProIN : productivity and innovation. - Žilina : CEIT, 2015, 2015, roč. 16, č. 1, s. 24-29.
    článok

    článok

  3. HYPPÖNEN, Mikko. Exploit: nenápadný škodca v počítači. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2014. ISSN 1337-9798, 2014, roč. 6, č. Apríl - máj, s. 26-27.
    článok

    článok

  4. ŠEVČÍKOVÁ, Kamila. Vidieť očami zákazníka? Jedine s očnou kamerou! In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 5, s.52-53.
    článok

    článok

  5. ANDRÁŠIK, Ladislav. Inhibícia predsudkov a trójskych koňov v ekonomických vedách sprostredkúvaná CI a kognitívnymi vedami. In Kognice a umělý život XII : sborník editovaných příspěvků. - Praha : Zeithamlová Milena Ing. - Agentura Action M, 2012. ISBN 978-80-86742-34-2, s. 1-9. VEGA 1/223/04, VEGA 1/0877/08, VEGA 1/1164/12.
    článok

    článok

  6. HLAVATÝ, Ivan. Vplyv informačnej bezpečnosti podniku na jeho rozvoj. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 176-179.
    článok

    článok

  7. ČIMBORA, Miroslav. Virtuálne evolučné hospodárstvo (simulácia podnikov a zamestnancov multiagentovým systémom). In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035, 2005, roč. 53, č. 3, s. 330-339.
    článok

    článok

  8. KOVÁČ, Urban - MACKOVÝCH, Jaroslav. Moderné metódy modelovania cien aktív na finančných trhoch. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 44-47.
    článok

    článok

  9. BABIAK, Martin. Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom... In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 57-59.
    článok

    článok

  10. ZAJAC, Jaroslav. Multiagentové prístupy k modelovaniu ekonomických systémov. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035, 2003, roč. 51, č. 6, s. 708-730.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.