Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 25  
Vaša otázka: Heslá = "taktika reklamy"
  1. OGILVY, David. Ogilvy on Advertising. London : Welbeck, 2023. 342 s. ISBN 978-1-80279-496-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. OGILVY, David. Ogilvy on Advertising. London : Welbeck, 2020. 224 s. ISBN 978-1-85375-615-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    Ogilvy on Advertising

    kniha

  3. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 70-78 online.
    článok

    článok

  4. YOUNG, Miles. Ogilvy on Advertising in the Digital Age. London : Goodman Books, 2017. 288 s. ISBN 978-1-84796-087-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. STRAŇÁK, Dušan. Odvrátená strana zliav a akciových ponúk. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 5, s. 59-60.
    článok

    článok

  6. STAŇKOVÁ, Pavla. Měření efektivnosti reklamy. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609, 2011, roč. 14, č. 3, s. 117-129.
    článok

    článok

  7. SLIVKOVÁ, Katarína. Informativní versus persvazivní reklama. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Hradec Králové, 12.-16.12.2011. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2011. ISBN 978-80-904877-7-2, s. 2156-2165.
    článok

    článok

  8. VOZÁR, Jozef. Pramene práva v oblasti reklamy v právnom poriadku Slovenskej republiky. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2011. ISSN 1335-2881, 2011, roč. 15, č. 2.
    článok

    článok

  9. ŠKUTKOVÁ, Jana. Reklama a jej reálne možnosti. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 1, s. 40-41.
    článok

    článok

  10. LINDSTROM, Martin. Nákupologie : pravda o lži o tom, proč nakupujeme. Brno : Computer Press, 2009. 232 s. ISBN 978-80-251-2396-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.