Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 37  
Vaša otázka: Heslá = "teória spotreby"
  1. WANG, Susheng. Microeconomic Theory. 4th Edition. Singapore : Springer, 2018. 461 s. Springer Texts in Business and Economics. ISBN 978-981-13-0040-0. ISSN 2192-4333. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. PSÁRSKA, Marianna. Mikroekonomické aspekty spotreby domácností SR v nových ekonomických podmienkach : dizertačná práca. Školiteľ: Vieroslava Holková. Bratislava, 2013. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. ANTALOVÁ, Mária - LALUHA, Ivan - PŘÍVARA, Andrej. Kvalita života. Recenzenti: Ján Frišták, Silvia Šipikalová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 315 s. [18,56 AH]. ISBN 978-80-225-3596-0. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 3]
  4. DZUROVÁ, Mária - FRIDRICH, Branislav - KORČOKOVÁ, Marína. Ochrana spotrebiteľa : praktikum. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 133 s. [8,528 AH]. ISBN 978-80-225-3406-2. [Počet ex. : 21, z toho voľných 18, prezenčne 3]
  5. JEHLE, Geoffrey A. - RENY, Philip J. Advanced Microeconomic Theory. 3rd Edition. Harlow : Pearson, 2011. 656 s. ISBN 978-0-273-73191-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. DZUROVÁ, Mária et al. Ochrana spotrebiteľa. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 279 s. [17,505 AH]. ISBN 978-80-225-3180-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  7. ANTALOVÁ, Mária et al. Kvalita života : teória, metodológia, empíria : vedecká monografia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 246 s. [11,7 AH]. KEGA 199-025EU-4/2010. ISBN 978-80-225-3043-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. BAGLIANO, Fabio-Cesare - BERTOLA, Giuseppe. Models for dynamic macroeconomics. New York : Oxford University Press, 2007. 275 s. ISBN 978-0-19-922832-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  9. MACÁKOVÁ, Libuše. Mikroekonomie : repetitorium : středně pokročilý kurs. 5. vyd. Slaný : Melandrium, 2007. 239 s. ISBN 978-80-86175-57-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. FEATHERSTONE, Mike. Consumer Culture and Postmodernism. 2nd Edition. London : SAGE Publications, 2007. 203 s. ISBN 978-1-4129-1014-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.