Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 40  
Vaša otázka: Heslá = "technológie obchodné"
  1. KOZÁK, Tamás József - SOÓS, Gabriella - NESZMÉLYI, György Iván. New Trends of Omnichannel Operation in Retail Trade in the Visegrad Countries. In Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development : International Scientific Journal. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2023. ISSN 1339-3367, 2023, vol. 12, no. 1, s. 12-17.
    článok

    článok

  2. BADURA, Peter - KALUSOVÁ, Lenka. Transakcie na blockchainových sieťach za rok 2022. In Podnikové financie vo vede a praxi 2022 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5019-2, s. 6-14. VEGA 1/0375/20.
    článok

    článok

  3. BEDNÁROVÁ, Michaela. Digital Disruption and Corporate Digital Responsibility. Reviewers: Enrique Bonsón, Zuzana Kubaščíková. 1st Edition. Berlin : Logos Verlag Berlin, 2022. 109 s. [4,75 AH]. ISBN 978-3-8325-1600-0.
  4. MARTINI, Tri et al. Utilization of Plant Varieties for Agribusiness Supporting Tourism and Economy as an Appropriate Technology in Chrysanthemum Production during the COVID-19 Pandemic and Beyond in Indonesia. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239, 2022, vol. 196, no. 3-4, pp. 35-42.
    článok

    článok

  5. LUKOSZOVÁ, Xenie. Logistika pro obchod a marketing. 1. vydání. Osnice : Ekopress, 2020. 146 s. ISBN 978-80-87865-59-0. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 3]
  6. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Perception of Digital Marketing: Art or Science? In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X, 2020, roč. 49, č. 2, s. 162-175 online. KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok

  7. DANKOVÁ, Lenka. Participácia spotrebiteľov na aktivitách podniku a nové trendy v spotrebiteľskom správaní. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2019. ISSN 1336-7137, 2019, roč. 15, č. 1, s. 31-38 online.
    článok

    článok

  8. SVĚTLÍK, Jaroslav. Co očekávají naši zákazníci od marketingu. Očekávaní vs. realita. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 2, s. 24-25.
    článok

    článok

  9. KUBRANOVÁ, Magdaléna. Finančné technológie a regulácia bezpečnosti platobných transakcií. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 615-622 online. VEGA 1/0066/17.
    článok

    článok

  10. Rozdať milión kartičiek nestačí : ľudia ich musia využívať. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1339-2433, 2018, roč. 10, č. 4, s. 21-22.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.