Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Heslá = "technológie obrazové"
  1. KUCHTA, Martin - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - DRÁBIK, Peter. Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 248-258. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  2. SOBKOVÁ, Martina. Technologie a risk? Základem jsou data. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2019. ISSN 1212-4273, 2019, roč. 26, č. 3, s. 26-28.
    článok

    článok

  3. MUISC '19: Youth, Business and Society. International Student Business and Management Sciences Congress. MUISC '19: Youth, Business and Society : International Student Business and Management Sciences Congress, 14-15 March 2019, (Istanbul,Turkey). 1st Edition. Istanbul : Ege Reklam Basim Sanatlari San, 2019. 68 s. ISBN 978-605-2124-12-3.
  4. MARIANYI, Peter. Manažérske IT aplikácie, ktoré vás nadchnú. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 9, s. 68-70.
    článok

    článok

  5. BOBÁŇ, Václav. Milióny, za ktorými je algoritmus - mobilné aplikácie menia digitálny životný štýl. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 6-7, s. 22-23.
    článok

    článok

  6. NOVOTNÝ, Matej et al. MUVIS: a public particiapatory urban planning and multidimensional visualization online system. In Information technology applications. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola : Občianske združenie VZDELÁVANIE - VEDA - VÝSKUM, 2013. ISSN 1338-6468, 2013, č. 2, s. 85-100.
    článok

    článok

  7. ŽJAK, Jana. Obraz 3D televízie. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 76-82.
    článok

    článok

  8. FILANOVÁ, Jana. Využitie videokonferencie v podnikovom vzdelávaní. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2012. ISSN 1336-7137, 2012, roč. 8, č. 4, s. 32-40 online.
    článok

    článok

  9. NADÁNYIOVÁ, Margaréta - LIŽBETINOVÁ, Lenka. Využitie informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878, s. [1-4].
    článok

    článok

  10. PODPEROVÁ, Angela. Mobilné obchodovanie a trh mobilných služieb v Slovenskej republike. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Hradec Králové, 12.-16.12.2011. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2011. ISBN 978-80-904877-7-2, s. 940-947.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.