Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 62  
Vaša otázka: Heslá = "telemarketing"
  1. Zkoušíme, jak změnit systém začleňování odsouzených do společnosti. In HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. - Praha : People management forum, 2020. ISSN 1212-690X, 2020, č. 2, s. 20-22.
    článok

    článok

  2. HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Začleniť sa či nezačleniť sa do sociálneho biznisu? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 6-7, s. 86-87.
    článok

    článok

  3. HÁJEK, Tomáš. Zhodnocení DM oblasti. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594, Únor 2011, roč. 7, č. 2.
    článok

    článok

  4. HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 10, s. 40-42.
    článok

    článok

  5. HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Viete pekne rozprávať? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 11, s. 40-41.
    článok

    článok

  6. BRYNKUSOVÁ, Barbora. Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 19-30. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  7. BOUCNÍK, Pavel. Hotové ústní a písemné projevy pro každou příležitost pro manažery a zaměstnance veřejných institucí. 2. díl. Praha : Nakladatelství Forum, 2010. [300] s. ISSN 1802-0216. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. BOUCNÍK, Pavel. Hotové ústní a písemné projevy pro každou příležitost pro manažery a zaměstnance veřejných institucí. 1. díl. Praha : Nakladatelství Forum, 2010. [300] s. ISSN 1802-0216. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. ORFÁNUS, Dominik. Kríza - šanca pre outsourcing. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2009. ISSN 1335-4620, 8. apríla 2009, roč. 17, č. 7, s. 32-34.
    článok

    článok

  10. MICHALKOVÁ, Lucia. Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 45-53.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.