Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 410  
Vaša otázka: Heslá = "televízia"
  1. FODRANOVÁ, Iveta. Trebišov – premárnená príležitosť filmového impaktu. In Hospodárske noviny. - Bratislava : MAFRA Slovakia. ISSN 1335-4701, 8. marca 2023, roč. 31, č. 47, s. [1-2]. Dostupné na : <https://hnonline.sk/komentare/komentare/96070912-trebisov-premarnena-prilezitost-filmoveho-impaktu>
    článok

    článok

  2. PROFANT, Tomáš Imrich. Dezinformácie a vyváženosť v médiách. In Pravdou proti praude „Nie je to pravda, ale mohla by byť“. Medzinárodná vedecká konferencia študentov a mladých vedeckých pracovníkov. Pravdou proti praude „Nie je to pravda, ale mohla by byť“ : zborník príspevkov z XI. ročníka Medzinárodnej vedeckej konferencie študentov a mladých vedeckých pracovníkov, 20.5.2022, Košice. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2023. ISBN 978-80-574-0209-1, s. 182-191.
    článok

    článok

  3. MAIER, Tomas. Sendungen der öffentlich-rechtlichen TV-Programme im Fachdeutsch-Unterricht. In Aktuelle Themen im Bereich des Fremdsprachenunterrichts. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2023. ISBN 978-3-339-13638-1. ISSN 1614-5550 (Print), s. 123-133.
    článok

    článok

  4. MATYÁŠTÍK, Petr. Vývoj měrení sledovanosti televize - současnost a budoucnost. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 4, s. 20.
    článok

    článok

  5. PILEČEK, Radek - ŠIMLOVIČ, Matěj. Volební predikce aneb jak znát výsledky voleb dříve než ostatní. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 4, s. 20-21.
    článok

    článok

  6. VARGOVÁ, Dominika. Media Interpreting. Specifics of Simultaneous Interpreting of a Television Discussion. In Einblicke in die angewandte Linguistik Forschungsparadigmen und Anwendungsbereiche. - Brno : Tribun EU, 2021. ISBN 978-80-263-1655-8, s. 104-115 online.
    článok

    článok

  7. PATÉ, Magdaléna. Merkelová versus Macron – reč politikov v televíznych príhovoroch v čase pandémie koronavírusu. In Jazyk a politika. Na pomedzí lingvistiky a politológie. medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VI. : zborník príspevkov zo 6. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie = Proceedings of the 6th International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4860-1. ISSN 2729-8981, s. 347-357 online.
    článok

    článok

  8. Ako sa chrániť pred digitálnou únavou očí? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1339-2433, 2021, roč. 13, č. 1-2, s. 7-7.
    článok

    článok

  9. KUCHTA, Martin - KUCHTOVÁ, Jana. The Influence of Informatization on the Traditional Consumption of Television Content from a Consumer's Point of View. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 13-21 online. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  10. MIKLOŠÍK, Andrej et al. Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns? - Registrovaný: Scopus. In IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536, 2020, vol. 8, pp. 143066-143075 online. (2020 - Current Contents). VEGA 1/0657/19, KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.