Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 507  
Vaša otázka: Heslá = "trh medzinárodný"
  1. DRIENIKOVÁ, Kristína - ZUBAĽOVÁ, Ľubica - HORVÁTH, Milan. The EU-US Trade Relations Changes During the COVID-19. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113, pp. 25-34. VEGA 1/0102/24, VEGA 1/0270/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF478.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. KUNYCHKA, Mykhaylo. Medzinárodné ekonomické vzťahy : vybrané teórie medzinárodného obchodu. Recenzenti: Elena Kašťáková, Tomáš Dudáš. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 157 s. [10,79 AH]. ISBN 978-80-225-5135-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  3. KHÚLOVÁ, Lucia. Manažment obchodných operácií v doprave, zasielateľstve a logistike : (prípadové štúdie). Recenzenti Denisa Jánošová, Lenka Šprochová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 75 s. [5,19 AH]. VEGA 1/0270/22. ISBN 978-80-225-5066-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  4. RUSSELL, Rupert. Cenové války : jak zdánlivě bezvýznamné změny na světových trzích způsobují rozsáhlé krize, chaos a ozbrojené konflikty. 1. vydání. Praha : Audiolibrix, 2023. 287 s. ISBN 978-80-88407-43-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. CZINKOTA, Michael R. - RONKAINEN, Ilkka A. - PENG CUI, Annie. International Marketing. 11th Edition. Boston : CENGAGE, 2023. 604 s. ISBN 978-0-357-44512-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. POOE, Boitumelo - DOBBELSTEIN, Thomas. Insight into Biases when Measuring Socioeconomics and Demographics of Consumers Patronizing Retailing Fashion Design Entrepreneurs: Germany’s Perspective vs. South African Requirements. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 4, s. 2-13. Recenzia na: Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené261.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. THOMPSON, JR., Arthur A. et al. Crafting and Executing Strategy : The Quest for Competitive Advantage : Concepts. 23rd Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2022. 376 s. ISBN 978-1-264-25018-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. KRAJČÍK, Daniel. The Born Global Phenomenon - Case Study from Slovakia. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113, pp. 55-66 online. KEGA 003EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené548.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. Brand Management. Edited by: František Pollák, Peter Markovič. 1st Edition. London : IntechOpen, 2022. 89 s. [5,6 AH]. ISBN 978-1-80356-000-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.9 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. SOTÁK, Samuel - KENDER, Štefan. Obmedzenia výroby automobilov a ich komponentov v súvislosti so šírením vírusu COVID-19. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2021. ISSN 1337-7094, 2021, č. 44, s. 119-123.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF646.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.