Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 44  
Vaša otázka: Heslá = "trh reklamný"
  1. HOJDIK, Vladimír - UHLIAR, Miroslav. Industrial Organization: An Assessment of Current Situation Within Slovak Advertising Sector. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 174-181. VEGA 1/0582/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené228.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. KONEČNÝ, Michal et al. Analysis of the Czech Advertising Market and Its Main Players. In International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021). SHS Web of Conferences. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2022. ISSN 2261-2424, pp. [1-6] online. VEGA 1/0140/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF434.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. HUTMANOVÁ, Nikoleta. Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí. In Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4858-8, s. 68-77 online. VEGA 1/0123/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené483.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. BETÁKOVÁ, Jaroslava. Reklamné služby a sponzorstvo v oblasti športu a uplatňovanie DPH. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1336-426X, 2020, roč. 17, č. 9, s. 57-64.
    článok

    článok

  5. POTISKOVÁ, Ingrid. Blokovanie a antiblokovanie internetového reklamného obsahu. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2018 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4568-6, s. 67-71 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. BORISOVA, Ekaterina. Formovanie, aktuálny stav, tendencie a orientácia rozvoja reklamného priemyslu v blízkej budúcnosti (v prípade Ruskej federácie). In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 50-60.
    článok

    článok

  7. MIHALČOVÁ, Bohuslava - VISTÁNOVÁ, Anna. Reklama - fenomén komunikačného mixu. In Sociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. - 22. marca 2013 v Poprade. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2013. ISBN 978-80-561-0030-1, s. 508-515.
    článok

    článok

  8. BUNČÁKOVÁ, Vladimíra. Za prvých deväť mesiacov minulého roka vzrástli reklamné výdavky v USA o 1,5 %. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike, financiách a dianí v EÚ. - Bratislava : Versa Media, 2012. ISSN 1336-393X, 2012, roč. 12, č. 1-2, s. 58-59.
    článok

    článok

  9. CZWITKOVICS, Tomáš - ORGOŇOVÁ, Vladimíra. Koláč bude opäť menší. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2011. ISSN 1335-0684, 15. decembra 2011, roč. 21, č. 50 - 51, s. 82-83.
    článok

    článok

  10. VOZÁR, Jozef. Pramene práva v oblasti reklamy v právnom poriadku Slovenskej republiky. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2011. ISSN 1335-2881, 2011, roč. 15, č. 2.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.