Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 568  
Vaša otázka: Heslá = "tvorba cien"
  1. WINKLER, Martin et al. Právo v marketingu. Recenzenti: Tomáš Moravec, Andrea Szakács. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 360 s. [23,30 AH]. KEGA 041EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5124-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. ŠIŠKA, Jakub. Když roboti určují cenu pojištění. In Pojistný obzor : odborný časopis českého pojišťovnictví. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2023. ISSN 2464-7381, 2023, č. 4, s. 34-37.
    článok

    článok

  3. Štát musí tempo inflácie znižovať, nie zvyšovať. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 1, s. 6-9.
    článok

    článok

  4. FABO, Brian et al. Ako reagujú ceny na nižšiu DPH? In Analytický komentár NBS. - [Bratislava] : Analytici ÚMS, 6. februára 2022, č. 113, s. [1-3] online.
    článok

    článok

  5. LOVCIOVÁ, Kornélia. Manažment cien – stratégia udržateľnosti a rozvoja podnikania. In Udržateľnosť a rozvoj podnikania: Ponaučenia z krízy súvisiacej s pandémiou COVID-19 : zborník vedeckých statí = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-89962-95-2, s. 35-40 online.
    článok

    článok

  6. LOVCIOVÁ, Kornélia. Price – the Determining Factor in Strategies of Business Entities During the Covid and Post-Covid Period. In Účetnictví a auditing v procesu světové harmonizace. Mezinárodní vědecká konference. Účetnictví a auditing v procesu světové harmonizace : sborník z mezinárodní vědecké konference, Lednice, 6.-8. září 2022. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2022. ISBN 978-80-245-2463-4, s. 65-69.
    článok

    článok

  7. ORESKÝ, Milan - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Monika Stanková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 196 s. [10,97 AH]. ISBN 978-80-225-4957-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  8. REMEŇOVÁ, Katarína - KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Riadenie cien v podnikoch kreatívneho a kultúrneho priemyslu : vedecká monografia. Recenzenti: Ľudomír Šlahor, Jiří Koleňák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. CD-ROM 87 s. [6,3 AH]. VEGA 1/0582/22. ISBN 978-80-225-4999-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. REMEŇOVÁ, Katarína. Kľúčové aspekty rozhodovacieho procesu v manažmente cien : habilitačná práca. Oponent: Nadežda Jankelová... [et al.]. Bratislava, 2022. 154 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. VYLETELKA, Michal. Alternatívne prístupy k hypotéze efektívnych trhov, pozitívna spätná väzba a reflexivita. In Finančné trhy : vedecký časopis = Scientific Journal. - Bratislava : Derivát, 2022. ISSN 1336-5711, 2022, roč. 19, č. 1, s. [1-16].
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.