Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 58  
Vaša otázka: Heslá = "výrobky značkové"
  1. Slová sú slová a činy sú činy. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 3, s. 11.
    článok

    článok

  2. MIKULCOVÁ, Katarína. Keď na kvalite záleží. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 4, s. 18-19.
    článok

    článok

  3. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Dajú sa ovplyvniť a míňajú. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 1, s. 24-25.
    článok

    článok

  4. ROD, Aleš - RAIS, Jonáš - SCHWARZ, Jiří. Economics of luxury - who buys luxury goods? In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2015. ISSN 0013-3035, 2015, roč. 63, č. 5, s. 451-464.
    článok

    článok

  5. TOLNAYOVÁ, Mária. "Predátor" na svetom hodinkovom trhu. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2014. ISSN 1336-9857, máj 2014, roč. 8, č. 5, s. 44-45.
    článok

    článok

  6. JURAŠKOVÁ, Tatiana. Príležitosť majú špecialisti a lokálni hráči. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2013. ISSN 1335-2008, december 2013, roč. 18, č. 12, s. 11.
    článok

    článok

  7. KLIČKOVÁ, Šárka. Marketing luxusných výrobkov. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 694-703 [CD-ROM].
    článok

    článok

  8. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Rozhodovanie obchodníkov medzi privátnou značkou a značkou výrobcu. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. 180-186 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. MAJEROVÁ, Jana. Využitie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878, s. 373-380.
    článok

    článok

  10. DALALISHVILI, David. Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie. In Manažment v teórii a praxi : zborník príspevkov z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 6. 12. 2012, Bratislava. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISBN 978-80-223-3351-1, s. 46-53.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.