Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 245  
Vaša otázka: Heslá = "veľkoobchod"
  1. ŠELIGOVÁ, Markéta. Size and Profitability of Enterprises in the Czech Republic in Relation to Working Capital Management. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X, 2023, roč. 23, č. 1, s. 118-132.
    článok

    článok

  2. KOPČÁKOVÁ, Janka - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Analýza top 10 maloobchodov v rámci Slovenskej republiky podľa vybraných ukazovateľov. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 23-34.
    článok

    článok

  3. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - KOSANIĆ, Lenka - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Enhancing Sustainability: Evaluating the Deposit Return System for PET Bottles and Aluminium Cans in Slovakia - Insights from Retail Chain Employees and a Food Wholesaler Owner. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 41-48. VEGA 1/0398/22, KEGA 030EU-4/2022.
    článok

    článok

  4. Tridsať úspešných rokov spoločnosti LABAŠ. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 6, s. 10-11.
    článok

    článok

  5. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Obchod nemôže hádzať potraviny na skládky. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 69, (2023.
    článok

    článok

  6. Na Slovensko prinesieme online supermarket. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
    článok

    článok

  7. VUKOVIĆ, Bojana - MIJIĆ, Kristina - JAKŠIĆ, Dejan. Determinants of Cash Holdings: Evidence from Balkan Countries. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609, 2022, roč. 25, č. 1, s. 130–142.
    článok

    článok

  8. V kríze musíte byť ešte viac viditeľní. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 67, (2022.
    článok

    článok

  9. Vojna výrazne ovplyvnila všetky výrobné sféry. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 5, s. 26-29.
    článok

    článok

  10. KITA, Pavol et al. Základy obchodu. Recenzenti: Zdenka Musová, Peter Drábik. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 301 s. [20,08 AH]. ISBN 978-80-225-4919-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.