Výsledky vyhľadávania

  1. JURČÁKOVÁ, Edita - SERESOVÁ, Katarína. Die Rolle vom Text im Übersetzungsunterricht. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 50-55 online.
    článok

    článok

  2. ČIEFOVÁ, Michaela. Slovakia Social Briefing: Children Back in School and (Un)Traditional Easter. In Weekly briefing. - Budapest : China-CEE Institute. ISSN 2560-1601, 2021, vol. 39, no. 3, pp. 1-5 online.
    článok

    článok

  3. PAVLÍKOVÁ, Žaneta. Potential of Facebook (and Other Social Network Sites) in Teaching Languages. In Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 2 : zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií = Non-Conference Reviewed Collection of Papers. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2021. ISBN 978-80-8177-084-5, s. 126-132 online.
    článok

    článok

  4. HRDLIČKOVÁ, Zuzana. Improving Students' Language Skills in Business English Course: Experimental Study. In ІІІ Annual Conference on Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education. International Scientific and Practical Conference. ІІІ Annual Conference on Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education : Conference Proceedings. - Kyiv : National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" FL, 2021, pp. 36-43 online.
    článok

    článok

  5. BLAHUŠIAKOVÁ, Miriama - MOKOŠOVÁ, Daša. Vplyv COVID-19 na vzdelávací proces na Fakulte hospodárskej informatiky z pohľadu študenta. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 1339-987X, 2021, roč. 19, č. 1, s. 5-19 online. VEGA 1/0121/21.
    článok

    článok

  6. JURÍK, Pavol. Tradičná výučba versus diaľková on-line výučba pri štúdiu informatiky na vysokej škole. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 1339-987X, 2021, roč. 19, č. 1, s. 55-65 online. KEGA 019EU-4/2020.
    článok

    článok

  7. KAPRÁLIKOVÁ, Ivana. Benefits of Teaching Abbreviations in English for Specific Purposes. In Language Teaching in Higher Education : Its Present, Current Strategies and Prospects. - Nümbrecht : Kirsch-Verlag, 2021. ISBN 978-3-943906-57-8, pp. 43-53 online.
    článok

    článok

  8. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Riešenie prípadových štúdií - efektívna súčasť pedagogicko-psychologickej prípravy učiteľov. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 16-23 online. KEGA 005EU-4/2020.
    článok

    článok

  9. ORBÁNOVÁ, Darina. Hodnotenie a skúšanie žiakov na stredných školách. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 54-64 online. KEGA 005EU-4/2026.
    článok

    článok

  10. PASIAR, Ladislav. Využívanie IKT vo vyučovaní. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 76-78 online. KEGA 005EU-4/2028.
    článok

    článok