Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 578  
Vaša otázka: Heslá = "vzťahy medziľudské"
  1. LUKAČKA, Rudo. Čo nerobiť pri vedení ľudí? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2014. ISSN 1335-1729, 4/2014, roč. 19, zoš. 75, s. 12-13.
    článok

    článok

  2. REHÁKOVÁ, Helena. Nastupujúca generácia sa označuje ako "Y", ale to rozhodne neznačí "YES" : generácia Y a postoj k práci. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2011. ISSN 1335-1729, 4/2011, roč. 16, zoš. 63, s. 30-32.
    článok

    článok

  3. COTÎRLEȚ, Paul Claudiu. A Multifaceted Perspective on Trust amid Students: from the Individual to the Institutional Level. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258, 2022, vol. 16, no. 1, pp. 47-57.
    článok

    článok

  4. SVOBODA, Pavel. Důvěra jako základ fungování Evropské unie. In Forenzní vědy, právo, kriminalistika : Vědecké studie a analýzy: vědecký časopis. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2022. ISSN 2533-4387, 2022, roč. 7, č. 1, s. 45-61.
    článok

    článok

  5. VYPUŠŤÁKOVÁ, Zora. Závisť a jej rozpoznanie ako katalyzátor osobnej zmeny. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2022. ISSN 1339-2433, 2022, roč. 14, č. 3, s. 60-63.
    článok

    článok

  6. JAKUBÍKOVÁ, Monika. Zvládanie emócií na pracovisku. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2022. ISSN 1337-060X, 2022, roč. 17, č. 8, s. 75-76.
    článok

    článok

  7. OLEXOVÁ, Cecília. Interpersonálna komunikácia. In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1335-1508, 2021, roč. 26, č. 14-15, s. 172-178.
    článok

    článok

  8. ŠULÁKOVÁ, Agáta. Prípadová štúdia „iná“ orientácia žiaka. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 90-91 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  9. Naučte sa zvládať hádky s ľahkosťou. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 7-8, s. 38-38.
    článok

    článok

  10. URIGA, Ján. Employee a Customer Experience jsou spolu úzce provázané. In HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. - Praha : People management forum, 2020. ISSN 1212-690X, 2020, č. 3, s. 26-27.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.