Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 337  
Vaša otázka: Heslá = "web"
  1. KUCHTA, Martin. Strategické aspekty zdrojov návštevnosti webstránok : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 63 s. ISBN 978-80-225-5108-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. TABAČEK, Jakub. Vie Google predvídať zvýšenie volatility na akciových trhoch? In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 1, s. 32-33.
    článok

    článok

  3. KNÍŽAT, Peter. Hedonic Consumer Price Index: Diagnostics and Analysis of Variance. In Slovenská štatistika a demografia : recenzovaný vedecký časopis. - Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2023. ISSN 1339-6854, 2023, roč. 33, č. 3, s. 21-38. VEGA 1/0047/23, 311071AA56.
    článok

    článok

  4. BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2022, dotisk 2023. 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KUCHTA, Martin. Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky : monografia. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Radek Tahal. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 131 s. [6,89 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5063-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  6. SMITH, Nick - HEATON, Jane. The Ultimate Digital Marketing Book : Succeed at SEO and Search, Master Mobile Marketing, Get to Grips with Content Marketing. 1st Edition. [Abingdon] : Teach Yourself, 2023. 491 s. ISBN 978-1-473-68841-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter. E-commerce. Recenzovali: Andrej Miklošík, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 153 s. [9,70 AH]. ISBN 978-80-225-5067-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. PAVELKA, Roman. Jak stáhnout data z webové stránky pomocí programového systému SAS. In Forum statisticum Slovacum : recenzovaný vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2023. ISSN 1336-7420, 2023, roč. 19, č. 1, s. 50-61.
    článok

    článok

  10. KUCHTA, Martin. Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica. Recenzenti: Jakub Horváth, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. 184 s. [7,73 AH]. ISBN 978-80-225-4974-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.