Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Heslá = "zákon hodnoty"
  1. KOŠALKO, Ivan. Tvorba hodnoty pre zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2016. ISSN 1335-1729, 1/2016, roč. 21, zoš. 80, s. 12-13.
    článok

    článok

  2. VAGAŠOVÁ, Tatiana. Aplikácia prospektovej teórie na rozhodovanie v kontexte zdravia. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2014. ISSN 1336-9105, 2014, roč. 9, č. 3-4, s. 44-51 online.
    článok

    článok

  3. ANTALOVÁ, Mária - STRHÁR, Pavol. Vybrané teoreticko-metodologické prístupy k hodnotám. In Sociálno-ekonomický obzor : recenzovaný odborný on-line časopis. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 1339-2387, jún 2013, roč. 1, č. 2, s. 129-139 online. ITMS 26240120032.
    článok

    článok

  4. MALEJČÍK, A. Zvýšením výroby znížime ceny : Čo musí vyriešiť slovenské poľnohospodárstvo pred vstupom do CEFTA. In Hospodárske noviny, 1995, roč. 3, č. 101, s. 9.
    článok

    článok

  5. NIKULINA, R. Zakon stoimosti i mechanizm cenoobrazovanija. In Ekonomičeskije nauki, 1991, č. 5, s. 23-32.
    článok

    článok

  6. SZTYBER, W.B. Uwarunkowanie prawa wartosci a ceny (czesc II). In Ekonomista, 1990, roč. 90, č. 1, s. 9-26.
    článok

    článok

  7. KÁPL, Martin. Stát a trh : Dilema a koncepce ve vyspělých kapitalistických zemích. 1. vyd. Praha : Academia, 1989. 199 s. ISBN 80-200-0219-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.