Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 661  
Vaša otázka: Heslá = "značky výrobkov"
  1. Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. (Ed.): Štefan Žák ; reviewers: Helena Strážovská, Katarína Gubíniová. 1st Edition. Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. 123 s. [9,45 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-974995-1-8.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF20 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. BERAN, Vojtech - DEDKOVA, Jaroslava. Attitudes of Manufacturers toward the Value Attributes of Regional Product Brands. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 4, s. 176-191.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. GEMBICKÁ, Eva. Aktuálne možnosti spolupráce pre výrobcov regionálnych produktov so zameraním na značku Regionálny produkt Podpoľanie. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. ISSN 1337-9453, 2023, roč. 27, č. 1, s. 22-38.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF735.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. Chránime tradičné špeciality : tipy a recepty. 1. vydanie. [Bratislava] : Zum Zum production, 2023. 47 s. ISBN 978-92-68-04192-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF18.2 MBverejne dostupné
  5. Najstarší slovenský pivovar Steiger už 550 rokov varí kvalitné a tradičné pivo. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 5, s. 40-41.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF570.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  6. Pri nákupe liehovín hrajú úlohu cena a značka. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 2, s. 40-42.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF225.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 84-91. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 203.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. OLŠANOVÁ, Květa. Specifika marketingu luxusních značek. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 163 s. ISBN 978-80-271-3921-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. ISAACSON, Walter. Steve Jobs. Preklad: Stanislav Petruš. zrevidované a opravené vydanie (2022). Bratislava : Eastone Books, 2011, 2022. 554 s. ISBN 978-80-8109-194-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. BOND, James I. Sell More With a Right-Brain Marketing Strategy : Learn How a Simple Change to Your Product Name and Sales Pitch Can Multiply Your Income. Thousand Oaks : U.S. Management, 2022. 154 s. ISBN 978-0-9988657-3-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.