Výsledky vyhľadávania

  1. GAVUROVÁ, Beáta et al. The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics [elektronický zdroj]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728, 2018, no. 2, pp. 72-84.
    článok

    článok


  2. KRNÁČOVÁ, Paulína. The Food Brands in the Context of Sales Promotion of Slovak Foods. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 135-166 [1,50 AH]. Projekt 2017-1-CZ01-KA203-035428 MIECAT.
    článok

    článok


  3. NEUMANN, Pavel. Ponúknite lákavý dôvod na nákup. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 33, (2017.
    článok

    článok


  4. Najdôveryhodnejšie značky slovenských spotrebiteľov. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 33, (2017.
    článok

    článok


  5. VRTAŇA, Dávid - BUBELÍNY, Oliver. Bažant '73 - Retro kampaňou k zákazníkovi. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622, 2017, roč. 27, č. 1, s. 22-23.
    článok

    článok


  6. Zrada zrodila legendu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 2, s. 7.
    článok

    článok


  7. ŠUGROVÁ, Michaela et al. Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand. In Economic annals-XXI [elektronický zdroj]. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239, 2017, vol. 165, no. 5-6, s. 133-137.
    článok

    článok


  8. HALASOVÁ, Henrieta. Ako whisky vyletela z hniezda. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 5, s. 24.
    článok

    článok


  9. DOGRA, Balram - GHUMAN, Karminder. Rural Marketing : Concepts and Practices. Chennai : McGraw Hill Education, 2017. 352 s. ISBN 978-0-07-066000-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  10. SKOROBOGATYKH, Irina Ivanovna et al. Loyalty programs: monobrand, co-brand, coalition : monograph. Editors: Irina I. Skorobogatykh, Roman R. Sidorchuk. 1st ed. Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2017. 172 s. ISBN 978-80-225-4372-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]