Výsledky vyhľadávania

  1. BUTORACOVÁ-ŠINDLERYOVÁ, Ivana - HOGHOVÁ, Kristína. Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 1, pp. 164-185.
    článok

    článok

  2. BRACINÍKOVÁ, Veronika - MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2020. ISSN 1211-555X, 2020, vol. 28, no. 1, s. [1-14].
    článok

    článok

  3. ARMSTRONG, Gary - KOTLER, Philip - OPRESNIK, Marc Oliver. Marketing : An Introduction. 14th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 676 s. ISBN 978-1-292-29486-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. Spoločnosť STOCK čakajú veľké zmeny na pozícii generálneho riaditeľa. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 5-6, s. 49-49.
    článok

    článok

  5. HOLOTOVÁ, Mária - KÁDEKOVÁ, Zdenka - KOŠIČIAROVÁ, Ingrida. Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 2, pp. 148-164.
    článok

    článok

  6. BLECHOVÁ, Eva. Zalando má roboty na jemnou práci i největší sorter. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 10, s. 20-23.
    článok

    článok

  7. KINTONOVA, Aliya et al. Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISSN 2464-6733, 2019, vol. 9, no. 1, s. 107-113.
    článok

    článok

  8. NESIBA, Jiří - ČUHLOVÁ, Renáta. Ethical Labels in Food-Industry within EU and China. In Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. - Praha : Newton College, 2019. ISSN 1801-7118, 2019, roč. 15, č. 1, s. 54-64.
    článok

    článok

  9. Chceme radšej značky ako privátky. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 2, s. 8-9.
    článok

    článok

  10. KUCHTA, Martin. Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 9.11.2019 [1-2] online [2,65 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/vplyv-pouzivatelskeho-spravania-na-buducnost-bannerovej-reklamy/>
    článok

    článok