Výsledky vyhľadávania

  1. BOČEK, Martin - JESENSKÝ, Daniel - VOZNÍKOVÁ, Andrea. Sémiotický průvodce POPAI CE : sémiotická teorie a praxe POP komunikace. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 1, s. 10-11.
    článok

    článok

  2. NESIBA, Jiří - ČUHLOVÁ, Renáta. Ethical Labels in Food-Industry within EU and China. In Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. - Praha : Newton College, 2019. ISSN 1801-7118, 2019, roč. 15, č. 1, s. 54-64.
    článok

    článok

  3. HOJDIK, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Car Brands and Its Online Reputation on Social Media. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 162-169 online. VEGA 1/0876/17.
    článok

    článok

  4. Chceme radšej značky ako privátky. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 2, s. 8-9.
    článok

    článok

  5. JUKIĆ, Dinko. Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2019. ISSN 2334-6191, 2019, vol. 24, no. 1, s. 10-18.
    článok

    článok

  6. PANYIOVÁ, Andrea. Ako vytvoriť lovebrand. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. leto, s. 46-48.
    článok

    článok

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Segmentácia generácie 50+. In Acta Sting : recenzovaný vědecký časopis. - Brno : Akademie Sting. ISSN 1805-6873, 2019, č. 1, s. 66-79 online. VEGA 1/03801/17.
    článok

    článok

  8. Fandíme našim. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 20-21.
    článok

    článok

  9. Dosiahnite úspech v biznise - s franchisingom. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 6-7, s. 16-18.
    článok

    článok

  10. Skúsení franchisanti radia, ako začať rozvíjať biznis. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 6-7, s. 19-21.
    článok

    článok