Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 413  
Vaša otázka: Heslá = "zodpovednosť podniku spoločenská"
  1. MOORE, Ken. Ľudské zdroje a korporátna spoločenská zodpovednosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2014. ISSN 1335-1729, 4/2014, roč. 19, zoš. 75, s. 18-19.
    článok

    článok

  2. ČERNÁ, Kristína. Udržitelné bankovnictví má potenciál stát se hnací silou finančních inovací. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2025. ISSN 1212-4273, 2025, roč. 32, č. 2, s. 28-29.
    článok

    článok

  3. ALENOVÁ, Gabriela. Ako môže vyzerať udržateľnosť v praxi? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2025. ISSN 1335-2008, 2025, roč. 30, č. 1, s. 26-28.
    článok

    článok

  4. RESHETNIKOVA, Iryna et al. The Importance of the Deposit-return System of Packaging in the Circular Economy System: Slovak Innovation Experience for Ukraine. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2025, vol. 16, no. 1, pp. 1-14. VEGA 1/0450/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF620.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. ALENOVÁ, Gabriela. Ako sme na tom s ESG? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 4, s. 10-11.
    článok

    článok

  6. SERPENINOVA, Yuliia et al. Revealing the Contribution of Corporate Sustainability Practices to Financial Performance: Case of BIST Sustainability 25 Index Companies. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Environmental Economics. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 1998-6041, 2024, vol, 15, pp. 118-129. 0124U000463.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF480 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z automobilového sektora. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 90-98. KEGA 040EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené
    článok

    článok

  8. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z odevného sektora. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 82-89. KEGA 040EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.3 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z potravinárskeho sektora. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 73-81. KEGA 040EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.3 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z telekomunikačného sektora. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 64-72. KEGA 040EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.3 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.