Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 78  
Vaša otázka: "0039333" ALEBO "0039334"
  1. REŠATKOVÁ, Alexandra. Kritické faktory úspešnosti využívania Business Intelligence v riadení podnikov na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Čarnický. Košice, 2013. 50 s.
    kniha

    kniha

  2. MAKUCHOVÁ, Erika. Skladové hospodárstvo v COOP Jednota, Vranov nad Topľou, s. d. : diplomová práca. Školiteľ: Daniela Urblíková. Košice, 2012. 74 s.
    kniha

    kniha

  3. REŠATKOVÁ, Alexandra. Návrh využitia systému CRM v  spoločnosti MBL, a. s., Košice : bakalárska práca. Školiteľ: Štefan Čarnický. Košice, 2010. 45 s.
    kniha

    kniha

  4. MAKUCHOVÁ, Erika. Návrh zlepšenia informačného systému v riadení konkrétneho podniku alebo firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Štefan Čarnický. Košice, 2010. 47 s.
    kniha

    kniha

  5. ŠVESTKA, Martin. Relevantní vnější prostředí firmy. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 4, s. 34 [čes. časť].
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Ako podporiť predaj? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 3, s. 2-3 [slov. časť].
    článok

    článok

  7. BARTL, Jaroslav. Politický marketing - nový fenomém? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 3, s. 6-7 [slov. časť].
    článok

    článok

  8. BARTL, Jaroslav. Maloobchod versus hypermarket. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 4, s. 2-3 [slov. časť].
    článok

    článok

  9. POUCHA, Tomáš. Benelux. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 3, s. 26 [čes. časť].
    článok

    článok

  10. HORŇÁK, Pavel. Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 2, s. 12-14 [slov. časť].
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.