Výsledky vyhľadávania
- KRUPA, Matej. Agroturistika vo vybranom regióne : bakalárska práca. Školiteľ: Vanda Lieskovská. Košice, 2013. 49 s.
- VOPÁLENSKÝ, Ján. Je sponzoring iba pre silných a bohatých? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 1, s. 16-17 [slov. časť].
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Úloha podlinkových aktivít v komunikačnej stratégii. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 1, s. 4-5 [slov časť].
- BRODSKÝ, Zdeněk - LAMPREIA, Pedro - LUXOVÁ, Miroslava. Portugalský marketing, či obchod? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 1, s. 34-35 [čes. časť].
- ŠTEFÁNKOVÁ, Katarína. Priamy = najúčinnejší? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 1, s. 6-7 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 2, s. 14-15.
- BRODSKÝ, Zdeněk. Marketingové Švédsko. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 3, s. 34-35 [čes. časť].
- ŠTEFÁNKOVÁ, Katarína. Výhody a úskalia elektronického obchodu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 3, s. 4-7 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 3, s. 20-23 [slov. časť].
- BALUŠKA, Marek. Ideme na veľtrh. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 5, s. 10-11 [slov. časť].