Výsledky vyhľadávania
Vaša otázka:
"0240829" ALEBO "0242678" ALEBO "0246127" ALEBO "0247451" ALEBO "0248535"
- PETRÁŠOVÁ, Michaela. Dobrá zmluva je základ. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 1, s. 12-14.
- Nakupovanie v roku 2030. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 1, s. 30-31.
- MIKULCOVÁ, Katarína. S chuťou na cestách. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 1, s. 10-11.
- HALASOVÁ, Henrieta. Dáta namiesto intuície. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 1, s. 26-27.
- S kartami to bude inak. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 1, s. 29.
- Aj bežné nákupy robíme na webe. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 1, s. 34.
- PETRÁŠOVÁ, Michaela. Pokuty budú vysoké. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 1, s. 6-8.
- MIKULCOVÁ, Katarína. Darí sa to, aj keď pomaly. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 3, s. 20-21.
- Čapujú lepší svet. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 3, s. 8.
- Väčší vyhráva. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 4, s. 6-7.