Výsledky vyhľadávania
- KÁRÁSZ, Pavol. Hypermarkety - proces nevyhnutný. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, september 2000, č. 9, s. 32-33.
- ČECHVALA, Radovan. Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, september 2000, č. 9, s. 22-23.
- AUGUSTÍN, Martin. Carrefour chce byť slovenský. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, september 2000, č. 9, s. 16-18.
- KAVECKÝ, František. Bez čakania pri pokladnici. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 20-21.
- LIPIANSKA, Júlia. Cena ako nákupná informácia. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 43.
- AUGUSTÍN, Martin. Skončia sa spory okolo cukru? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 15.
- Teória obchodu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 44.
- TOMČÍK, Peter. Realita ďalších dní. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 4, s. 18.
- PILARČÍKOVÁ, Eva. Farby predávajú! In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 4, s. 48.
- PILARČÍKOVÁ, Eva. Nealko čoraz obľúbenejšie. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 4.