Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej. [Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 321-323. Recenzia na: Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu / Viera Čihovská a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2940-2.
    článok

    článok

  2. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 271 s. [15,374 AH]. ISBN 978-80-225-2940-2. [Počet ex. : 9, z toho voľných 4, prezenčne 5]
  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 37-42.
    článok

    článok

  4. ČIHOVSKÁ, Viera. Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu. In Marketing a obchod 2008 : zavedenie eura v Slovenskej republike a svetová finančná kríza. - Zvolen : Národné lesnícke centrum pre Katedru marketingu, obchodu a svetového lesníctva Drevárskej fakulty Technickej univerzity vo Zvolene, 2008. ISBN 978-80-8093-069-1, s. 28-33.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.