Výsledky vyhľadávania
- DOMIŇÁK, Ľudovít. Posilnenie konkurenčnej pozície podniku využitím Pay per click kampane : bakalárska práca. Školiteľ: Vladimír Bolek. Bratislava, 2023. 51 s.
- ŠILD, Daniel. Aplikácia a porovnanie nástrojov Pay-Per-Click a Pay-Per-Impression : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2022. 67 s.
- SOBKOVÁ, Martina. Click to Pay aneb zaplatíme brzy už jen na jedno kliknutí? In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2020. ISSN 1212-4273, 2020, roč. 27, č. 8, s. 18-19.
- PAŠKA, Richard. Posilnenie trhovej pozície podniku prostredníctvom Pay Per Click : bakalárska práca. Školiteľ: Vladimír Bolek. Bratislava, 2019. 43 s.
- HAJDUOVÁ, Zuzana. Rentabilita pay per click kampane. In Marketing a obchod v teórii a praxi. Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015. ISBN 978-80-225-4186-2, s. 15 CD-ROM.