Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Contemporary advertising"
  1. MINÁR, Pavol. Goodvertising As a Paradigmatic Change in Contemporary Advertising and Corporate Strategy. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X, 2016, vol. 7, no. 2, p. 4-17.
    článok

    článok

  2. ARENS, William F. Contemporary advertising. 6. ed. Chicago : Irwin, 1996. 501 s. ISBN 0-256-18257-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. BOVÉE, Courtland L. - ARENS, William F. Contemporary Advertising. 4. ed. Homewood : IRWIN, 1992. 718 s. ISBN 0-256-09196-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.